Dzięki wywiadom ze znanymi postaciami świata telewizji, rozrywki, przedstawicielami małopolskich atrakcji turystycznych, a także z turystami i mieszkańcami Małopolski, widzowie w stolicy będą mogli poznać rekomendacje dotyczące najciekawszych form spędzenia wolnego czasu i zimowe atrakcje regionu. Największym zaskoczeniem jest sceneria studia: okazuje się, że bez względu na to, czy październik straszy nas jesienną słotą, czy rozpieszcza urokami złotej polskiej jesieni, Małopolska już jest gotowa na zimę i przyjęcie turystów spragnionych zimowych atrakcji.
Pod względem aktywnego wypoczynku zimą, Małopolska to nie tylko narciarstwo zjazdowe czy snowboarding. To też znakomite warunki do uprawiania biegów narciarskich czy dyscyplin, dzięki którym podwyższa się poziom adrenaliny, a więc dla odważnych i wykwalifikowanych turystów, jak na przykład snow-kiting czy wyprawy ski-tourowe. Lecz „białe szaleństwo” to nie jedyna propozycja regionu.
– Małopolska zimą to nie tylko narty. Możliwości jest naprawdę wiele: każdy może przejechać się góralskimi saniami w tradycyjnym kuligu, posmakować specjałów regionalnej kuchni czy zrelaksować się w basenie termalnym – zachwala marszałek Województwa Małopolskiego Marek Sowa. – Narciarzy zapraszamy na mniej uczęszczane stoki i ośrodki, zwłaszcza, że w ostatnich latach dzięki unijnemu wsparciu większość z nich mocno inwestowała w rozwój i obecnie oferują one naprawdę europejski poziom – rekomenduje marszałek Sowa.
Koralowy Ekran w Warszawie posłuży nie tylko do podglądania pierwszych zwiastunów sezonu zimowego. Dzięki transmisjom, będzie też można na przykład skosztować górskiego oscypka albo otrzymać prezent w postaci czerwonych małopolskich korali. Choć wydaje się, że stanie to zasługą jakiejś innowacyjnej technologii, jednak wszystko będzie możliwe dzięki gościnności Małopolan.
Wszystkie elementy tego niecodziennego wydarzenia zostały zaaranżowane w koralowej stylistyce: w Krakowie Koralowe Studio z koralowymi meblami oraz Koralowy Ekran w Warszawie. Ta scenografia nie jest przypadkowa. Koral Małopolski jest wykorzystywany od kilku lat jako symbol turystycznej marki regionu. Pomysł wywodzi się z tradycyjnego, kobiecego stroju ludowego i symbolizuje całe bogactwo i różnorodność oferty województwa.