Fani małopolskiego profilu na fb codziennie mogą „otworzyć’ jedno okienko kalendarza, pod którym ukryte są różne niespodzianki: ciekawe grafiki, pliki muzyczne i filmowe. Aplikacja losuje każdego dnia 3 osoby, które dostają nasze specjalne koszulki z printami (I love Małopolska, Keep calm and like Małopolska oraz Made in Małopolska) oraz inne nagrody. W sieci toczy się również dyskusja dotycząca sposobu spędzania świąt bożonarodzeniowych, ulubionych tradycji, odczuwania „ducha świąt”. Można także wysyłać życzenia za pośrednictwem małopolskiego fanpage’a.
Po 15 grudnia Małopolska zaskoczy internatów… Na fb Małopolski oraz kanale You Tube Lekko Stronniczych (znani w Polsce blogerzy, 139 000 subskrynentów, każdy ich odcinek ma po kilkaset wyświetleń http://www.youtube.com/user/lekkostronniczy) pojawi się kilkuminutowy film z udziałem Piotra Cyrwusa.
Ambientowa kampania świąteczna, która trwa od 1 grudnia do 24 grudnia, skierowana jest głównie do Internautów. Dzięki niestandardowemu charakterowi i różnorodnym narzędziom marketingowym, akcja z pewnością osiągnie zasięg ogólnopolski - zwłaszcza za pośrednictwem kanału You Tube.