Przejdź do informacji o dostępności Przejdź do strony głównej Przeskocz do menu Przeskocz za menu Przeskocz do głównej treści Przejdź do mapy strony

Cisco w Krakowie: rok działalności i otwarcie drugiego biura

Samorząd
02 lipca 2013
Cisco jest światowym liderem w dziedzinie technologii sieciowych przeznaczonych do obsługi internetu. W 2012 roku firma otworzyła w Krakowie swoje centrum wsparcia, które obsługuje klientów z Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki oraz Rosji. Rok po rozpoczęciu działalności w Krakowie Cisco otworzyło drugie biuro - Cisco Global Support Center. W wydarzeniu uczestniczył marszałek Marek Sowa.  

Cisco w Krakowie zaczynało z 80 pracownikami, po roku zatrudnia już ponad 200 osób. Nowe biuro to także nowe miejsca pracy w Małopolsce. Za rok pracowników ma być już pół tysiąca. Centrum Cisco jest wyposażone w najnowocześniejsze rozwiązania służące komunikacji i współpracy, które umożliwiają wirtualną komunikację za pośrednictwem sieci urządzeń zlokalizowanych w ponad 270 miastach z 70 krajów świata.

Województwo Małopolskie od 2008 roku współpracuje z firmą Cisco na rzecz rozwoju sektora IT w Małopolsce. Wtedy to podpisano porozumienie (wspólnie z miastem Kraków, Politechniką Krakowską, UJ i AGH), którego celem była wspólna praca dla rozwoju infrastruktury na rzecz społeczeństwa informacyjnego, szkolenie kadr dla nowoczesnej gospodarki, rozwój elektronicznych usług publicznych oraz promocja przedsiębiorczości.

Galeria zdjęć