Kongres Marki Małopolska – to wydarzenie, które przede wszystkim wzmacnia markę Małopolska. Stanowi platformę współpracy oraz wymiany doświadczeń ze środowiskiem biznesu i kultury. To także okazja do rozmowy ze specjalistami od marketingu i promocji oraz możliwość zaangażowania małopolskich gmin do kreowania marki regionu. Tematem przewodnim tegorocznego kongresu jest projekt województwa Made in Małopolska.
Nasz region to miejsce, w którym żyją ludzie z ogromnym potencjałem oraz odważnie realizujący swoje marzenia i pasje. Projekt Made in Małopolska pozwolił nam stworzyć przestrzeń do promocji ich pomysłów i idei. To jednak nie wszystko, gdyż poprzez wspólne działania samorządu, małopolskich firm czy organizacji pozarządowych, udowadniamy ludziom z całego świata, że Małopolska wyróżnia się nie tylko na tle pozostałych województw, ale też innych regionów Europy
– mówił marszałek województwa Jacek Krupa.
Budowanie marki to trudny i długotrwały proces, wymagający pogłębionej analizy miejsca oraz poznania zarówno jego walorów, jak i wad. Cieszę się, że dziś spotykamy się, aby rozmawiać o tym, jakie wyzwania wciąż przed nami stoją, jeżeli chodzi o budowanie marki naszego regionu, czyli Małopolski
– kontynuował podczas otwarcia kongresu marszałek Krupa.
Odbywające się w Krynicy-Zdroju spotkania oraz dyskusje będą bez wątpienia impulsem do podjęcia kolejnych wspólnych inicjatyw w obszarze promocji regionu oraz lokalnych marek. Wydarzenie będzie również okazją do poszerzenia wiedzy na temat szeroko pojętego marketingu terytorialnego czy nowoczesnych narzędzi komunikacji marketingowej.
Wyjątkowi eksperci i ciekawe dyskusje
Kongres rozpoczęło spotkanie z Łukaszem Jakóbiakiem, jednym z najbardziej popularnych mówców motywacyjnych w Polsce, gospodarzem kanału Youtube 20m2. Podczas kongresu zostały zaprezentowane też pierwsze efekty współpracy z partnerami projektu Made in Małopolska.
To jednak dopiero początek wyjątkowym spotkań – o tym jak budować markę osobistą opowie Marek Skała, mówca inspiracyjny, trener i coach. Dzięki wystąpieniu Bartłomieja Raka, współzałożyciela Socjomanii, będzie można dowiedzieć się z kolei jak budować markę w social mediach.
Przypomnijmy, że wydarzenie jest dedykowane włodarzom gmin, miast i powiatów, pracowników jednostek samorządu terytorialnego, instytucji zaangażowanych w System Koordynacji Marki Małopolska, którzy zajmują się promocją, marketingiem i zagadnieniami public relations. Na kongresie nie zabraknie także partnerów i potencjalnych partnerów projektu Made in Małopolska oraz instytucji i firm realizujących działania kreujące markę Małopolska.
To jednak nie wszystko. Podczas kongresu poznamy zwycięzców konkursu BEZ (PRZE)TARGU dedykowanego jednostkom samorządu terytorialnego oraz instytucjom zaangażowanym w System Koordynacji Marki Małopolska. Nagrody otrzymają inicjatorzy najlepszych i niestandardowych praktyk budujących markę miejsca w oparciu o wartości.
Więcej informacji oraz program wydarzenia można znaleźć tutaj.