Przejdź do informacji o dostępności Przejdź do strony głównej Przeskocz do menu Przeskocz za menu Przeskocz do głównej treści Przejdź do mapy strony

Rozpoczął się II Kongres Marki Małopolska – Made in Małopolska

Promocja
10 października 2018
Silna marka regionu ma ogromny wpływ na budowanie poczucia więzi mieszkańców i mocne identyfikowanie się z miejscem pochodzenia. Jest także szansą na rozwój turystyki i biznesu. Województwo Małopolskie dostrzegając te możliwości podejmuje działania, dzięki którym marka Małopolska jest nie tylko silna, ale przede wszystkim wyróżnia się na tle innych obszarów. Organizowany po raz drugi Kongres Marki Małopolska, który odbywa się 10 i 11 października w Krynicy-Zdroju, jest doskonałą okazją do dyskusji na temat rozwoju potencjału, jaki drzemie w naszym województwie. Wydarzenie otworzył marszałek Jacek Krupa.

Kongres Marki Małopolska – to wydarzenie, które przede wszystkim wzmacnia markę Małopolska. Stanowi platformę współpracy oraz wymiany doświadczeń ze środowiskiem biznesu i kultury. To także okazja do rozmowy ze specjalistami od marketingu i promocji oraz możliwość zaangażowania małopolskich gmin do kreowania marki regionu. Tematem przewodnim tegorocznego kongresu jest projekt województwa Made in Małopolska.

Nasz region to miejsce, w którym żyją ludzie z ogromnym potencjałem oraz odważnie realizujący swoje marzenia i pasje. Projekt Made in Małopolska pozwolił nam stworzyć przestrzeń do promocji ich pomysłów i idei. To jednak nie wszystko, gdyż poprzez wspólne działania samorządu, małopolskich firm czy organizacji pozarządowych, udowadniamy ludziom z całego świata, że Małopolska wyróżnia się nie tylko na tle pozostałych województw, ale też innych regionów Europy

– mówił marszałek województwa Jacek Krupa.

 Budowanie marki to trudny i długotrwały proces, wymagający pogłębionej analizy miejsca oraz poznania zarówno jego walorów, jak i wad. Cieszę się, że dziś spotykamy się, aby rozmawiać o tym, jakie wyzwania wciąż przed nami stoją, jeżeli chodzi o budowanie marki naszego regionu, czyli Małopolski 

– kontynuował podczas otwarcia kongresu marszałek Krupa.

Odbywające się w Krynicy-Zdroju spotkania oraz dyskusje będą bez wątpienia impulsem do podjęcia kolejnych wspólnych inicjatyw w obszarze promocji regionu oraz lokalnych marek. Wydarzenie będzie również okazją do poszerzenia wiedzy na temat szeroko pojętego marketingu terytorialnego czy nowoczesnych narzędzi komunikacji marketingowej.

Wyjątkowi eksperci i ciekawe dyskusje

Kongres rozpoczęło spotkanie z Łukaszem Jakóbiakiem, jednym z najbardziej popularnych mówców motywacyjnych w Polsce, gospodarzem kanału Youtube 20m2. Podczas kongresu zostały zaprezentowane też pierwsze efekty współpracy z partnerami projektu Made in Małopolska. 

To jednak dopiero początek wyjątkowym spotkań – o tym jak budować markę osobistą opowie Marek Skała, mówca inspiracyjny, trener i coach. Dzięki wystąpieniu Bartłomieja Raka, współzałożyciela Socjomanii, będzie można dowiedzieć się z kolei jak budować markę w social mediach.

Przypomnijmy, że wydarzenie jest dedykowane włodarzom gmin, miast i powiatów, pracowników jednostek samorządu terytorialnego, instytucji zaangażowanych w System Koordynacji Marki Małopolska, którzy zajmują się promocją, marketingiem i zagadnieniami public relations. Na kongresie nie zabraknie także partnerów i potencjalnych partnerów projektu Made in Małopolska oraz instytucji i firm realizujących działania kreujące markę Małopolska.

To jednak nie wszystko. Podczas kongresu poznamy zwycięzców konkursu BEZ (PRZE)TARGU dedykowanego jednostkom samorządu terytorialnego oraz instytucjom zaangażowanym w System Koordynacji Marki Małopolska. Nagrody otrzymają inicjatorzy najlepszych i niestandardowych praktyk budujących markę miejsca w oparciu o wartości.

Więcej informacji oraz program wydarzenia można znaleźć tutaj.

Galeria zdjęć