Przejdź do informacji o dostępności Przejdź do strony głównej Przeskocz do menu Przeskocz za menu Przeskocz do głównej treści Przejdź do mapy strony

#Małopolska Kryształem PR-u!

Promocja
29 września 2016
Grand Prix Kryształów PR-u za najlepszą kreatywną kampanię promocyjną i wyróżnienie za najlepszy wizerunek w mediach społecznościowych - eksperci po raz kolejny docenili działania promocyjne Małopolski.

Marszałek Jacek Krupa w trakcie uroczystej gali nagrody Kryształy PR-u odebrał nagrodę Grand Prix dla Małopolski za kampanię kreatywną "Młodość to stan ducha"  oraz wyróżnienie za działania regionu w mediach społecznościowych. Gala Kryształów PR-u jest głównym wydarzeniem konferencji PR w Samorządzie i Administracji, która odbywa się w Krakowie i Dobczycach.

Kapituła wyróżniła Grand Prix kampanię Małopolski „Młodość to stan ducha” – towarzyszącą Światowym Dniom Młodzieży w Krakowie. Jej bilans robi wrażenie i potwierdza, że trafiła ona w sedno: działania promocyjne widziało 35 mln telewidzów, 6 milionów internautów, 130 tys. odsłon na YouTube i kolejnych 45 tys. na Snapchacie. Postacią wokół której zogniskowały się działania promocyjne był znany benedyktyn o. Leon Knabit, który swoją postawą udowadnia, że hasło kampanii jest naprawdę aktualne!

Tu przeczytasz więcej o kampanii "Młodość to stan ducha".

Kapituła doceniła także wyróżnieniem działania Małopolski w mediach społecznościowych. Przypomnijmy, że według raportu Sotrender fanpage Małopolski w lipcu i sierpniu uzyskał czołową pozycję pod względem liczby fanów wśród wszystkich fanpage’ów prowadzonych przez jednostki samorządowe – obserwuje go już przeszło 123 tys. osób! Dużą popularnością cieszy się także profil Małopolski na Twitterze gromadząc ponad 3 tys. obserwujących, co oznacza, że jest on drugim pod względem ilości followersów kontem regionu na Twitterze. Małopolska ma swoje profile także na Snapchacie, Instagramie oraz portalu YouTube. 

Tu przeczytasz więcej o działaniach Małopolski w mediach społecznościowych.

Konkurs "Kryształy PR-u" promuje i nagradza najbardziej wartościowe i kreatywne działania promocyjne realizowane przez jednostki samorządu terytorialnego i organy administracji państwowej. W tym roku do konkursu wpłynęło ponad 100 zgłoszeń. Jak podkreślają organizatorzy konkursu, tegoroczny poziom zgłoszeń był wyjątkowo wysoki.

Galeria zdjęć

Autor: Biuro Prasowe UMWM