Kongres Marki Małopolska – to wydarzenie, które przede wszystkim wzmacnia markę Małopolska. Stanowi platformę współpracy oraz wymiany doświadczeń ze środowiskiem biznesu i kultury. To także okazja do rozmowy ze specjalistami od marketingu i promocji oraz możliwość zaangażowania małopolskich gmin do kreowania marki regionu. Tematem przewodnim tegorocznego kongresu będzie projekt województwa Made in Małopolska.
Nasz region to miejsce, w którym żyją ludzie z ogromnym potencjałem oraz odważnie realizujący swoje marzenia i pasje. Projekt „Made in Małopolska” pozwolił nam stworzyć przestrzeń do promocji ich pomysłów i idei. To jednak nie wszystko, gdyż poprzez wspólne działania samorządu, małopolskich firm czy organizacji pozarządowych, udowadniamy ludziom z całego świata, że Małopolska wyróżnia się nie tylko na tle pozostałych województw, ale też innych regionów Europy
– mówi marszałek województwa Jacek Krupa.
Podczas kongresu zostaną zaprezentowane pierwsze efekty współpracy z partnerami projektu Made in Małopolska. Wspólne spotkania oraz dyskusje będą bez wątpienia impulsem do podjęcia kolejnych wspólnych inicjatyw w obszarze promocji regionu oraz lokalnych marek. Udział w kongresie będzie również okazją do poszerzenia wiedzy na temat szeroko pojętego marketingu terytorialnego czy nowoczesnych narzędzi komunikacji marketingowej.
Wydarzenie jest dedykowane włodarzom gmin, miast i powiatów, pracowników jednostek samorządu terytorialnego, instytucji zaangażowanych w System Koordynacji Marki Małopolska, którzy zajmują się promocją, marketingiem i zagadnieniami public relations. Na kongresie nie zabraknie także partnerów i potencjalnych partnerów projektu Made in Małopolska oraz instytucji i firm realizujących działania kreujące markę Małopolska.
To jednak nie wszystko. Podczas kongresu poznamy zwycięzców konkursu BEZ (PRZE)TARGU dedykowanego jednostkom samorządu terytorialnego oraz instytucjom zaangażowanym w System Koordynacji Marki Małopolska. Nagrody otrzymają inicjatorzy najlepszych i niestandardowych praktyk budujących markę miejsca w oparciu o wartości.
Więcej informacji oraz program wydarzenia można znaleźć tutaj.