Na markę naszego regionu składają się nie tylko działania, które Województwo Małopolskie podejmuje od lat. To także inicjatywy samych mieszkańców oraz lokalnych samorządów, dzięki którym nasz region nie tylko przyciąga turystów i inwestorów, ale także integruje Małopolan i buduje ich poczucie identyfikacji z regionem. Równocześnie to ogromne wsparcie dla rozwoju i element wyróżniający nas wśród innych województw
– mówi marszałek Jacek Krupa i zachęca jednostki samorządu terytorialnego do udziału w organizowanym po raz pierwszy konkursie Bez (prze)targu. Wyłoni on najlepsze praktyki budujące markę małopolskich gmin i powiatów oraz instytucji.
W konkursie zostaną docenione zwłaszcza te przedsięwzięcia, które są organizowane w sposób niestandardowy, a przy tym są inspirujące, kreatywne, prospołeczne i oparte na marketingu wartości kreujących markę regionu. Powinny one przy tym być umiejętnie oraz kreatywnie realizowane i promowane wśród mieszkańców.
Do konkursu można zgłaszać zarówno inicjatywy, które zostały już zrealizowane, jak te, które jeszcze trwają. Uwaga! Ich realizacja nie może rozpoczynać się wcześniej niż 1 stycznia 2017 r.
Regulamin konkursu oraz formularz można znaleźć tutaj.
Laureat konkursu zostanie wyłoniony podczas Kongresu Marki Małopolska, który już po raz kolejny odbędzie się w październiku w Krynicy-Zdroju. Więcej informacji już niebawem.