Przejdź do informacji o dostępności Przejdź do strony głównej Przeskocz do menu Przeskocz za menu Przeskocz do głównej treści Przejdź do mapy strony

Złoto dla promocji Małopolski

Kultura
13 kwietnia 2011
Kampania „Południe. Małopolska” została doceniona przez specjalistów. Nasz region otrzymał Złotą Ideę – nagrodę główną w kategorii „usługi – outdoor” konkursu IDEA AWARDS. To jedyna w tym konkursie nagroda dla kampanii promocyjnej przygotowanej przez samorząd. Wyniki ogłoszono 11 kwietnia w Warszawie.

Kampania „Południe. Małopolska” została przygotowana w 2010 r. przez Departament Kultury i Dziedzictwa Narodowego Urzędu Marszałkowskiego. Kampania miała na celu promocję Województwa Małopolskiego jako miejsca o wyjątkowym dziedzictwie kulturowym i ogromnej liczbie atrakcji turystycznych. Została zrealizowana dzięki pierwszej nagrodzie w konkursie „Złote Formaty 2009”, zorganizowanym podczas III edycji Festiwalu Promocji Miast i Regionów.

Nagrody IDEA AWARDS  są przyznawane w czterech głównych kategoriach: moda i uroda, motoryzacja,  medycyna, usługi. Każda z nich składa się z trzech podkategorii: TV, prasa, outdoor. Początkowej selekcji, spośród kilkuset zgłoszonych prac, dokonali internauci, którzy przez cały rok oddawali swoje głosy na stronie internetowej konkursu. Prace, które otrzymały najwięcej głosów w danym kwartale zakwalifikowały się do finału, gdzie zostały poddane ocenie jury.

Od samego początku (1991 r.) konkursowi przyświeca idea podniesienia standardów reklam na polskim rynku poprzez nagrodzenie najlepszych z nich. Członkami jury konkursu IDEA AWARDS są uznane postacie ze świata reklamy, osoby publiczne oraz przedstawiciele firm odnoszących sukcesy na rynku polskim. Do tej pory przewodniczącymi jury byli między innymi: Wojciech Mann, Alicja Resich - Modlińska, Tomasz Raczek, Brian Dunion, Robert Kwiatkowski, Jacek Bromski.

Więcej informacji o nagrodzie

Galeria zdjęć

Tagi: WYDARZENIA