Przejdź do informacji o dostępności Przejdź do strony głównej Przeskocz do menu Przeskocz za menu Przeskocz do głównej treści Przejdź do mapy strony

Promocja Małopolski w Warszawie

Kultura
12 sierpnia 2009
Między 18 a 28 sierpnia 2009 roku w warszawskim metrze na multimedialnych nośnikach INFOSCREEN został wyemitowany animowany spot reklamowy promujący Województwo Małopolskie. Emisja jest częścią nagrody w ramach konkursu „Złote Formaty 2009”, organizowanego przez Grupę Ströer podczas III edycji Festiwalu Promocji Miast i Regionów. Nagroda została przyznana za zajęcie pierwszego miejsca w kategorii: kampania outdoorowa dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego za bilbord „Małopolska Na Zawsze”.

Animacja jest 15 sekundowym spotem, który w oryginalny sposób prezentuje istotne symbole Małopolski, kojarzące się z regionem i jego ofertą kulturalno-turystyczną. Na białym, nierozpraszającym widza tle odbiorca zapoznaje się z ciągiem przechodzących w siebie obrazów, które w krótkim czasie przedstawiają wizję bogatego w różnorodność obszaru Małopolski.

Kampania reklamowa na nośnikach INFOSCREEN przygotowywana była przez Departament Kultury i Dziedzictwa Narodowego UMWM we współpracy z artystą-grafikiem Ewą Natkaniec.

Nagroda przyznana w konkursie „Złote Formaty 2009” w dalszej części realizowana będzie w formie ogólnopolskiej kampanii outdoorowej, której ekspozycja przewidziana jest na początek grudnia 2009 roku.
Tagi: WYDARZENIA