PLAKAT REKLAMOWY:
1.Bełchatów – za plakat „Bełchatów – daj się skusić”
2.Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego – za plakat „Kulturalna Małopolska”
3.Ostróda – za plakat „Ostróda Reggae Festiwal”
4.Radzionków – za plakat „Europejski Tydzień Zrównoważonego Transportu”
5.Warszawa – za plakat „Tak widzę Warszawę”
Kategoria: WYDAWNICTWO PROMOCYJNE
1.Gdańsk- za Gdańsk według Guntera Grassa
2.Jarocin- za „Lustro czasu”
3.Łódź – za film promocyjny „Łódź miasto kultury”
4.Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego – za „Małopolska. Palce Lizać. Przewodnik kulinarny po regionie”
5.Żyrardów - za Centrum Produkcji Filmowej i Telewizyjnej w Żyrardowie
18 regionów i miast spośród ponad 100, które zgłosiły się do konkursu Złote Formaty, walczy o nagrodę główną - kampanię billbordową o wartości 100 tys. zł. Laureatów poznamy 22 kwietnia podczas Festiwalu Promocji Miast i Regionów. Złote Formaty to konkurs organizowany przez Grupę Ströer w ramach Festiwalu Promocji Miast i Regionów. W II edycji konkursu 103 miasta zgłosiły aż 211 projektów. Jak podkreślają organizatorzy, to prawie dwukrotnie większa liczba projektów niż w ubiegłym roku.
W konkursie wyłonione zostaną najlepsze projekty promocyjne realizowane przez miasta w 2007 roku. Nominowanych zostało łącznie 20 projektów z 18 miast. Teraz miasta walczą o nagrodę główną – ogólnopolską kampanię billboardową o wartości 100 tys. zł w ramach każdej z 4 kategorii konkursowych: plakat reklamowy,wydarzenie specjalne, strona internetowa, wydawnictwo promocyjne. Kampanie zostaną zrealizowane na nośnikach Grupy Ströer, organizatora Festiwalu. Łączna wartość nagród w II edycji Festiwalu Promocji Miast i Regionów wynosi 400 tys. PLN. Nominowane projekty wybrało Jury złożone ze specjalistów z zakresu budowania marek miast i regionów., komunikacji społecznej i marketingowej, przedstawicieli środowisk akademickich oraz osobistości i postacie życia publicznego. W Jury zasiedli m.in. prof. Andrzej Szromnik - prorektor Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Alicja Grenda - zastępca dyrektora biura ds. promocji i współpracy zagranicznej Związku Miast Polskich, Janusz Malinowski - prezes Zarządu Ströer Polska, Paweł Niziński - dyrektor kreatywny Good Brand oraz Paweł Kastory - prezes Stowarzyszenia Agencji Reklamowych CEO Corporate Profiles DDB. Ogłoszenie laureatów II edycji konkursu Złote Formaty nastąpi 22 kwietnia podczas uroczystej gali Festiwalu Promocji Miast i Regionów w hotelu Sheraton w Warszawie. O wynikach poinformujemy niezwłocznie po rozstrzygnięciu Konkursu!