Przejdź do informacji o dostępności Przejdź do strony głównej Przeskocz do menu Przeskocz za menu Przeskocz do głównej treści Przejdź do mapy strony

Liczymy na sukces Małopolski!

Kultura
15 kwietnia 2008
22 kwietnia 2008 odbędzie się uroczysta gala Festiwalu Promocji Miast i Regionów w ramach rozstrzygnięcia II edycji konkursu Złote Formaty. Małopolska nominowana jest w dwóch kategoriach: plakat reklamowy oraz wydawnictwo promocyjne 

PLAKAT REKLAMOWY:

1.Bełchatów – za plakat „Bełchatów – daj się skusić”
2.Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego – za plakat „Kulturalna Małopolska”
3.Ostróda – za plakat „Ostróda Reggae Festiwal”
4.Radzionków – za plakat „Europejski Tydzień Zrównoważonego Transportu”
5.Warszawa – za plakat „Tak widzę Warszawę”

Kategoria: WYDAWNICTWO PROMOCYJNE

1.Gdańsk- za Gdańsk według Guntera Grassa
2.Jarocin- za „Lustro czasu”
3.Łódź – za film promocyjny „Łódź miasto kultury”
4.Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego – za „Małopolska. Palce Lizać. Przewodnik kulinarny po regionie”
5.Żyrardów - za Centrum Produkcji Filmowej i Telewizyjnej w Żyrardowie


18 regionów i miast spośród ponad 100, które zgłosiły się do konkursu Złote Formaty, walczy o nagrodę główną - kampanię billbordową o wartości 100 tys. zł. Laureatów poznamy 22 kwietnia podczas Festiwalu Promocji Miast i Regionów. Złote Formaty to konkurs organizowany przez Grupę Ströer w ramach Festiwalu Promocji Miast i Regionów. W II edycji konkursu 103 miasta zgłosiły aż 211 projektów. Jak podkreślają organizatorzy, to prawie dwukrotnie większa liczba projektów niż w ubiegłym roku.
W konkursie wyłonione zostaną najlepsze projekty promocyjne realizowane przez miasta w 2007 roku. Nominowanych zostało łącznie 20 projektów z 18 miast. Teraz miasta walczą o nagrodę główną – ogólnopolską kampanię billboardową o wartości 100 tys. zł w ramach każdej z 4 kategorii konkursowych: plakat reklamowy,wydarzenie specjalne, strona internetowa, wydawnictwo promocyjne. Kampanie zostaną zrealizowane na nośnikach Grupy Ströer, organizatora Festiwalu. Łączna wartość nagród w II edycji Festiwalu Promocji Miast i Regionów wynosi 400 tys. PLN. Nominowane projekty wybrało Jury złożone ze specjalistów z zakresu budowania marek miast i regionów., komunikacji społecznej i marketingowej, przedstawicieli środowisk akademickich oraz osobistości i postacie życia publicznego. W Jury zasiedli m.in. prof. Andrzej Szromnik - prorektor Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Alicja Grenda - zastępca dyrektora biura ds. promocji i współpracy zagranicznej Związku Miast Polskich, Janusz Malinowski - prezes Zarządu Ströer Polska, Paweł Niziński - dyrektor kreatywny Good Brand oraz Paweł Kastory - prezes Stowarzyszenia Agencji Reklamowych CEO Corporate Profiles DDB. Ogłoszenie laureatów II edycji konkursu Złote Formaty nastąpi 22 kwietnia podczas uroczystej gali Festiwalu Promocji Miast i Regionów w hotelu Sheraton w Warszawie. O wynikach poinformujemy niezwłocznie po rozstrzygnięciu Konkursu!