– To kolejny element konsekwentnego budowania przez nas silnej marki Małopolski. Dzięki tym działaniom nasz region staje się jeszcze bardziej rozpoznawalny, a przez to atrakcyjny turystycznie – podkreśla Marek Sowa, Marszałek Województwa Małopolskiego.
Podstawą kampanii jest specjalna strona www.grajwkorale.pl zawierająca GRĘ (quiz) – ponad 250 zagadek dotyczących unikalnego dziedzictwa kulturowego, historycznego i naturalnego województwa małopolskiego. Na najlepszych uczestników czekają atrakcyjne nagrody, m.in. Koralowy Rower, który zostanie wręczony zwycięzcy 3 października w Białce Tatrzańskiej.
– Zależy nam na zaangażowaniu wszystkich odbiorców kampanii, aby sami stali się jej częścią poprzez sprawdzenie swojej wiedzy na temat regionu, w którym mieszkają lub który odwiedzają. Ich zadaniem będzie udzielenie odpowiedzi na jak najwięcej pytań zamkniętych, losowanych ze zdefiniowanej puli, w czasie trzech minut – mówi Elżbieta Kantor, Dyrektor Departamentu Turystyki, Sportu i Promocji Urzędu Marszałkowskiego. – Uczestnik sam decyduje ile czasu chce poświęcić danemu pytaniu i jeśli nie jest w danym momencie pewny odpowiedzi, może przejść do następnej zagadki. Na stronie znajdować się będzie ranking najlepszych graczy, którzy zostaną nagrodzeni – dodaje.
Gra będzie także dostępna podczas największych wydarzeń w Małopolsce: Europejskiego Festiwalu im. Jana Kiepury w Krynicy-Zdroju, Sabałowych Bajaniach w Bukowinie Tatrzańskiej, Małopolskiego Festiwalu Smaku w Krakowie, Dożynkach Wojewódzkich w Osieku k/Oświęcimia oraz podczas Finału Plebiscytu Wielkie Odkrywanie Małopolski w Białce Tatrzańskiej.
– Niektórym wydarzeniom towarzyszyć będzie „Koralowy kamper”, w którym w „Zgadywalni” każdy będzie mógł sprawdzić swoją wiedzę o Małopolsce – mówi Leszek Zegzda, Prezes MOT. – Cieszymy się, że kamper wrócił do nas z zagranicznych wojaży, gdzie promował nasze województwo, by teraz stać się integralną częścią tegorocznej kampanii promocyjnej w województwie małopolskim – dodaje.
W ramach kampanii pojawią się spoty radiowe, reklama prasowa, reklama zewnętrzna, działania w mediach społecznościowych, plakaty i ulotki.
Graj w Korale! Nowa kampania promocyjna
Kultura
13 sierpnia 2014
Samorząd Województwa Małopolskiego wraz z Małopolską Organizacją Turystyczną rozpoczynają kolejną odsłonę kampanii promocyjnej województwa małopolskiego. W tym roku przedsięwzięciu towarzyszy hasło „GRAJ W KORALE”, które nawiązuje do znanego już z poprzednich kampanii sznura czerwonych korali – znaku rozpoznawczego akcji promocyjnej. Zarówno koncepcja, jak i strona wizualna, stanowią naturalną kontynuację ubiegłorocznych działań, wnosząc jednak nowe, atrakcyjne elementy angażujące odbiorcę.
Inne artykuły dotyczące tematu: Kultura
- Kulturapiątek, 16 maja 2025Filmoteka Małopolska 2025 rozstrzygnięta16 produkcji filmowych otrzyma 900 tys. zł dofinansowania z budżetu Małopolski. Dodatkowo wyróżniono (...)
- Kulturapiątek, 16 maja 2025Maj pod znakiem wielkich wydarzeń scenicznychPokaz wielkiego widowiska historycznego, koncert z udziałem światowej sławy pianisty i operowa (...)
- Kulturapiątek, 16 maja 2025Inauguracja Gustav Mahler Festival 2025Filharmonia Krakowska inauguruje Gustav Mahler Festival, który rozpocznie się w niedzielę 18 maja (...)
Najnowsze artykuły:
- Samorządniedziela, 18 maja 2025Tu wszystko się zaczęło. 105. rocznica urodzin św. Jana Pawła II18 maja w Wadowicach odbyły się uroczyste obchody 105. rocznicy urodzin Karola Wojtyły - św. Jana Pawła (...)
- Transportpiątek, 16 maja 2025Wbicie łopaty pod budowę obwodnicy Olszyn i JankowicTo wyczekiwana inwestycja, która wyprowadzi ruch z okolicznych wsi, ułatwi dojazd do strefy gospodarczej (...)
- Współpracapiątek, 16 maja 2025Współpraca Filharmonii z Komendą Miejską Państwowej Straży Pożarnej w KrakowieTrąbka symbolem porozumienia, które zostało zawarte między Filharmonią im. Karola Szymanowskiego w Krakowie a Komendą (...)