Przejdź do informacji o dostępności Przejdź do strony głównej Przeskocz do menu Przeskocz za menu Przeskocz do głównej treści Przejdź do mapy strony

Ruszyła kampania promocyjna – Fundusze są dobre

Fundusze europejskie
17 listopada 2017
„Fundusze są dobre” – tak brzmi hasło najnowszej kampanii promocyjnej funduszy europejskich, która wystartowała właśnie w mediach i potrwa do końca miesiąca. Jej założeniem jest pokazanie Małopolanom, że dzięki obecnym na każdym kroku – lecz nie zawsze dostrzeganym – środkom z Unii Europejskiej ich życie staje się lepsze i łatwiejsze.

Fundusze europejskie są bliżej niż myślimy. Choć często nie zdajemy sobie z tego sprawy spotykamy  się z nimi w codziennym życiu. Dzięki nim powstają nowe drogi i chodniki, dzięki nim Małopolanie jeżdżą po mieście i regionie nowoczesnymi autobusami i pociągami, dzięki nim do przedszkoli każdego roku trafia więcej dzieci, osoby bezrobotne szybciej znajdują zatrudnienie, a stare piece możemy zastąpić ekologicznymi, nieemitującymi do powietrza toksycznych pyłów

– przekonuje wicemarszałek Stanisław Sorys wyliczając tylko niektóre z projektów, zrealizowanych przy wsparciu finansowym z UE.

Nowa kampania promocyjna funduszy europejskich ma unaocznić Małopolanom, że każdy z nas, często zupełnie nieświadomie korzysta ze środków unijnych. Pomagają młodym mamo wrócić na rynek pracy, wspierają przedsiębiorców, którzy chcą rozwinąć swój biznes, a tym prężnie działającym ułatwiają wejście na rynki międzynarodowe, wspierają rozwój nauki, turystyki i kultury. Dzięki nim mamy także szansę na bezpłatne badania profilaktyczne i darmowe szczepienia, a edukacja dzieci i młodzieży stoi na coraz wyższym poziomie.

W ramach kampanii w Krakowie do końca listopada będziemy mogli zobaczyć wielkoformatowe bilbordy pokazujące, że „fundusze europejskie są dobre”. Uświadamiać nam to będą także spoty emitowane w regionalnych kampaniach radiowych. Kampanię uzupełnią publikacje w prasie oraz plakaty eksponowane w instytucjach związanych z realizacją Regionalnego Programu Operacyjnego. Komunikacja promocyjna będzie także prowadzona za pośrednictwem mediów społecznościach, gdzie pojawią się cykle fotogalerii prezentujących efekty realizacji unijnych projektów. Kampania potrwa do końca listopada 2017 roku.

 

Galeria zdjęć

Autor: Biuro Prasowe UMWM