Pierwszym prelegentem będzie Arkadiusz Adamek - CEO, co-founder Abyss Glass, polskiego startupu zajmującego się sprzedażą luster interaktywnych, wykorzystywanych jako innowacyjny i skuteczny nośnik marketingowo-informacyjny. Podczas wydarzenia Arek opowie o tym, jak wyglądała startupowa droga i rozwój Abyss Glass oraz w jaki sposób rozpocząć współpracę z dużymi markami. Abyss Glass produkuje lustra, które posiadają czujniki odległości, a ich powierzchnia jest dotykowa, dzięki czemu klient może wejść w interakcję z wyświetlaną treścią. Lustra są w stanie rozpoznawać stany emocjonalne, wiek oraz płeć i na podstawie tych danych wyświetlać odbiorcy dopasowaną treść.
Drugim prelegentem będzie Sergey Butko, który pełni funkcję Head of Marketing w CallPage. Tematem wystąpienia będzie Marketing w startupie B2B. Sergey przedstawi dobre praktyki i błędy, które zdarzyło im się popełnić w CallPage. Nasz prelegent to jeden z trzech założycieli, obok Rossa Knapa i Andrewa Tkachiva, krakowskiego startupu, który pozyskał jedną z największych rund inwestycyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej w zeszłym roku. 17 mln złotych wyłożyły trzy fundusze: Innovation Nest, Market One Capital i TDJ Pitango Ventures.
Wydarzenie zwieńczy sesja Startup Pitch, w trakcie której swoje biznesy zaprezentują wybrane startupy biorące udział w trzeciej edycji programu akceleracyjnego #StartUP Małopolska.
Spotkanie to nie tylko okazja do wysłuchania gości i prezentacji startupów – uczestników trzeciej edycji programu, ale również szansa na nawiązanie nowych kontaktów i poznania ludzi o podobnych zainteresowaniach podczas networkingu.
Wydarzenie ma charakter otwarty, wymagana jest wcześniejsza rejestracja.
Strona wydarzenia na Facebooku
Relacja z poprzednich edycji programu akceleracyjnego #StartUP Małopolska
Program #StartUP Małopolska organizowany jest przez Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego we współpracy ze Startup Academy.