Spotkanie rozpocznie się od wystąpienia gościa specjalnego Grzegorza Błażewicza, który opowie historię sukcesu firmy SALESmanago Marketing Automation - platformy służącej do automatyzacji marketingu, która posiada klientów na całym świecie. Firma została założona w 2011 r. i od tamtego czasu co roku odnotowuje 100% wzrost przychodów.
SALESmanago to 3. na świecie system klasy marketing automation, wyprzedzający globalne marki, tj. Marketo czy Pardot. Twórcy dedykują platformę sklepom internetowym, firmom B2B oraz B2C, których konsumenci osiągają znakomite wyniki sprzedażowe poprzez wdrażanie automatycznych, personalizowanych procesów we wszystkich swoich kanałach sprzedażowych. Działają na terenie ponad 40 krajów na świecie, obsługując około 10000 klientów, m.in. Orange, Yves Rocher, Aviva czy Timberland. Zatrudniają ponad 200 osób w swoich siedzibach w Nowym Jorku, Londynie, Bukareszcie, Warszawie i Krakowie.
Grzegorz Błażewicz, Założyciel i Prezes Zarządu,ma 15-letnie doświadczenie w polskiej i międzynarodowej branży marketingowej, które zdobywał przez wiele lat w agencjach marketingowych w Nowym Jorku i Londynie. Pełnił funkcję Dyrektora Marketingu Grupy Comarch, Prezesa Zarządu portalu Interia.pl, a także był finalistą konkursu Przedsiębiorca Roku w 2014 roku organizowanym przez EY.
W drugiej częsci spotkania w sesji Startup Pitch o swoich biznesach opowiedzą wybrani uczestnicy pierwszej edycji programu akceleracyjnego. Po wystąpieniach przewidzano możliwosć zadawania każdemu zespołowi pytań na temat ich pomysłów.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale obowiązuje rejestracja.
Strona internetowa programu akceleracyjnego #StartUp Małopolska