Przejdź do informacji o dostępności Przejdź do strony głównej Przeskocz do menu Przeskocz za menu Przeskocz do głównej treści Przejdź do mapy strony

O doświadczeniach klienta

Biznes i gospodarka
16 marca 2023
W hub:raum na krakowskim Zabłociu odbyło się zorganizowane przez Województwo Małopolskie spotkanie „Customer Experience – jak dbać o doświadczenia klienta”. To była świetna okazja do pogłębienia wiedzy z dziedziny przedsiębiorczości. W wydarzeniu wziął udział Sekretarz Województwa Małopolskiego Wojciech Piech.

Witając uczestników Sekretarz Województwa Małopolskiego Wojciech Piech przypomniał o aktywności województwa w zakresie wielu form wsparcia dla przedsiębiorców z naszego regionu rozpoczynających swoją działalność gospodarczą.

Potem przyszedł czas na wystąpienia. Optymalnym wprowadzeniem do tematyki Customer Experience była rozmowa moderatorki spotkania Anna Ledwoń-Blacha (co-founder & Creative Director w agencji More Bananas) z dr Sewerynem Rudnickim - naukowcem, trenerem, mówcą, autorem książek i artykułów, współzałożycielem agencji Hearts&Heads oraz pracownikiem Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Dowiedzieliśmy się dlaczego warto prowadzić badania Customer Experience oraz czym te badania różnią się od badań konsumenckich i user experience. Nie zabrakło też wskazówek, pomocnych przy sprawnej realizacji takich badań.

Następna rozmówczyni Marta Bryła-Gozdyra (Dyrektor Zarządzający EVERBE, doświadczona konsultantka ds. customer & employee experience oraz psychologii organizacji), poruszyła temat „Customer Experience Management jako sposób na budowanie przewagi konkurencyjnej marki”. Usłyszeliśmy po co firmie customer experience i co to w praktyce oznacza, jakie są kroki w procesie zarządzania doświadczeniami klientów oraz jaka jest rola menadżerów w budowaniu koncentracji na kliencie.

Na zakończenie wystąpiła z ciekawą prezentacją Anna Wojcieszczak (założycielka agencji doradczo - strategicznej WiseAdvice, strateg biznesu, mediatorka i wykładowczyni na Uniwersytecie Jagiellońskim, Uniwersytecie SWPS i WSEI). Tematem prezentacji była „Ścieżka klienta jako kluczowe narzędzie pracy z CX”. Anna opowiedziała jak duże znaczenie w rozwoju biznesu ma zrozumienie ścieżki klienta i efektywne wykorzystanie tej wiedzy w procesie sprzedażowym i produktowym, a także jak praca nad doświadczeniami może pozwolić podbić serca klientów i wyróżnić się nawet na skrajnie konkurencyjnym rynku.

W spotkaniu wzięli udział cenieni eksperci, którzy podzielili się swoją wiedzą na temat zarządzania doświadczeniami klientów i roli tego procesu w firmie i organizacji ze zgromadzoną w hub;raum publicznością oraz widzami obserwującymi wydarzenie online.  

***
Spotkanie „Customer Experience – jak dbać o doświadczenia klienta” zostało zorganizowane w ramach projektu „Startupowa Małopolska – wsparcie przedsiębiorczości w regionie”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.

Galeria zdjęć