Przejdź do informacji o dostępności Przejdź do strony głównej Przeskocz do menu Przeskocz za menu Przeskocz do głównej treści Przejdź do mapy strony

Mobile Trends Awards rozdane

Biznes i gospodarka
09 marca 2017
fot. VOG Agency www.vogagency.de
Wiemy już, które aplikacje mobilne i kampanie minionego roku zostały uznane za najlepsze. W Krakowie przyznano doroczne nagrody Mobile Trends Awards. Nagrodę specjalną, którą wybrali internauci, wręczył Grzegorz Lipiec z zarządu województwa.

Już po raz szósty jury nagrody wskazało, które rozwiązania mobilne wprowadzone na rynek w zeszłym roku były najlepsze. W kategorii stron internetowych zwyciężyła strona kulinarna Anny Starmach. Za najlepszy portal mobilny uznano prowadzony przez Agorę serwis wyborcza.pl. Zwycięską kampanię marketingową przygotowała natomiast firma Samsung, w której promowa telefon Samsung Galaxy S7. Z kolei Onet 4.0 został okrzyknięty najlepszą aplikacją minionego roku.

Kapituła MTA nagrodziła też najlepsze aplikacje z konkretnych branż. W kategorii turystycznej zwyciężyły Polskie Koleje Linowe (aplikacja Kasprowy Wierch – PKL). Z kolei wśród mobilnych gier pierwsze miejsce zdobyło Quiz & Go Agory. Rozwiązania e-commerce najlepiej spełnia aplikacja eSky, a obsługę bankowości mobilnej - aplikacja mobilna IKO PKO Bank Polski.

Jak co roku doceniono też start upy. Tym razem zwycięstwo przypadło HospiCare, które stworzyło aplikację mobilną wspierającą pracę hospicjów domowych. Za najlepszą innowację uznano z kolei aplikację ArtSherlock Fundacji Communi Hereditate, która pomaga w rozpoznawaniu zrabowanych obrazów.

Swoją nagrodę przyznali też internauci. W internetowym głosowaniu wskazano, że najlepsza była aplikacja BZWBK24 mobile. Drugie miejsce zdobył mBank za tzw. mobilną autoryzację, trzecie – Bank Millennium za swoją aplikację dla klientów.

Nagrody wręczono podczas pierwszego dnia konferencji Mobile Trends Conference. Patronem honorowym wydarzenia jest Województwo Małopolskie.

Galeria zdjęć

Autor: Biuro Prasowe UMWM