Life science to jedna z siedmiu małopolskich specjalizacji. Kryją się pod nią zarówno tematy związane z telemedycyną, lekami oraz nowymi technologiami terapeutycznymi, jak również różne zagadnienia mające wpływ na aktywne i zdrowe życie, w tym zdrowa żywność i innowacyjne kosmetyki. I właśnie te ostatnie stanowiły oś XI Międzynarodowych Targów Żywności Eko i Naturalnej NATURA FOOD 2018.
15 firm z regionu zaprezentowało pod wspólnym szyldem Małopolski szeroką ofertę ekologicznej żywności i naturalnych kosmetyków. Były miody, soki, pierogi, oleje jadalne i kosmetyczne, wyroby z lawendy, kosmetyki do ciała i twarzy i wiele, wiele innych. Swoją ofertę zaprezentowały: Laboratorium Analiz Kosmetycznych„NOVA”, Lucky Fish, Z.P.H.U. Alina Kalfas, Antoja, ASOA, Batom.pl, Pro Aktiv, Tradycyjna Chata, Benedictus Memes, Fundacja Targ
Obecność małopolskich firm na targach Natura Food była możliwa dzięki inicjatywie samorządu województwa „Małopolska na targach innowacji”. Przypomnijmy, w jej ramach Województwo Małopolskie wspiera udział wystawców w wybranych wydarzeniach targowych pokrywając nawet 90% kosztów. Dzięki tej pomocy firmy, dla których często uczestnictwo w takich wydarzeniach jest zbyt kosztowne, mogą pokazać swoją ofertę oraz nawiązać ciekawe kontakty biznesowe. W tym roku w ramach akcji „Małopolska na targach innowacji” firmy wezmą udział w jeszcze jednym tego typu wydarzeniu – będą to Targi HORECA/GASTROFOOD, które odbędą się w Krakowie 7-9 listopada.
Działanie „Małopolska na targach innowacji” realizowane jest w ramach projektu pn. Małopolski Festiwal Innowacji współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Poddziałanie 3.3.1. RPO WM 2014-2020. Realizatorem projektu jest Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego.
Więcej informacji o projekcie można znaleźć na: www.targiinnowacji.malopolska.pl.