Przejdź do informacji o dostępności Przejdź do strony głównej Przeskocz do menu Przeskocz za menu Przeskocz do głównej treści Przejdź do mapy strony

Identyfikacja potrzeb informacyjnych małopolskich przedsiębiorstw

Biznes i gospodarka
23 października 2009
Małopolskie Obserwatorium Gospodarki (MOG) oddaje w Państwa ręce wyniki badania pn.: "Identyfikacja potrzeb informacyjnych małopolskich przedsiębiorstw w zakresie informacji warunkujących wzrost konkurencyjności i innowacyjności".

Dostęp do informacji jest dzisiaj często kluczowym czynnikiem sukcesu gospodarczego. Badanie przeprowadzone dla MOG miało za zadanie wskazać obszary, w których przedsiębiorcy odczuwają deficyty informacyjne. W szczególności skupiono się na kwestiach, które ich zdaniem  mogą przyczynić się do wzrostu innowacyjności i konkurencyjności ich firm. Projekt badawczy składał się z dwóch etapów:

  • badania jakościowego – przeprowadzonego metodą indywidualnego wywiadu pogłębionego (IDI) wśród 10 średnich i 10 dużych przedsiębiorstw;
  • badania ilościowego – przeprowadzonego metodą standaryzowanej ankiety telefonicznej wspieranej komputerowo (CATI) wśród 250 mikro i 250 małych przedsiębiorstw.

Poniżej pełna wersja raportu oraz streszczenie.

Zapraszamy do lektury !

Raport Pobierz plik Adobe Acrobat

Streszczenie raportu Pobierz plik Adobe Acrobat