O Mobile Trends Awards walczyły w tym roku nie tylko polskie, ale i zagraniczne firmy. 10 zwycięzców – w każdej kategorii – wyłoniło jury ekspertów. Co ważne, wzięli również pod uwagę głosy internautów, którzy w specjalnym głosowaniu on-line wskazali swoich faworytów
Które projekty zasługują na miano mobilnych trendsetterów? Za najlepszą stronę mobilną uznano stronę Politechniki Warszawskiej: portalkandydata.pw.edu.pl. Wśród portali zwyciężyło z kolei Wydawnictwo f5 za swój www.fpiec.pl. Jury wybrało też najlepsze aplikacje. Wygrał Rossmann PL, a w kategorii medycznej najlepszy okazał się Diabdis, który na co dzień pomaga chorym na cukrzycę. W kategorii gier wskazano na Hardway od Digital Melody. Doceniono też nowoczesne rozwiązania w branży e-commerce – Mobile Award powędrowała do sklepu komputerowego x-kom. Jak co roku, wybrano też najbardziej użyteczną bankowość mobilną. Tym razem statuetka trafiła do mBanku za ich aplikację w wersji 3.0. Wśród kampanii marketingowych doceniono grupę Maspex za najnowszy projekt Tymbark Prank!.
Ostatnie dwie nagrody dedykowano największym innowatorom – w kategorii „mobilny start-up” zwyciężył Edward.ai, a „innowacje” - FOLX za sieć komórkową, która działa w aplikacji i w modelu subskrypcyjnym.
Więcej szczegółów o konferencji i tegorocznych nagrodach MTA można znaleźć tutaj.