Przejdź do informacji o dostępności Przejdź do strony głównej Przeskocz do menu Przeskocz za menu Przeskocz do głównej treści Przejdź do mapy strony

AI w Biznesie

Biznes i gospodarka
19 listopada 2024
W poniedziałek 18 listopada podczas Spotkania Młodego Biznesu zainaugurowana została 15.edycja Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości w Małopolsce.

Tegoroczne Spotkanie Młodego Biznesu zostało zorganizowane pod hasłem „AI w Biznesie” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie.

Cieszymy się, że w organizację ponad 200 aktywności w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości na terenie całej Małopolski włączyło się aż 45 partnerów. Bardzo dziękuję wszystkim obecnym dziś z nami przedsiębiorcom. Państwa zaangażowanie jest niezwykle cenne i ma niebagatelny wpływ na rozwój całego regionu

- powiedział marszałek Łukasz Smółka.

Licznie zgromadzona publiczność wysłuchała trzech prelegentów, którzy podzielili się swoją wiedzą ekspercką w temacie wykorzystania AI w biznesie. Mówcy przybliżyli, jaki wpływ mają technologie cyfrowe na strategie biznesowe w organizacji i w jaki sposób można je wykorzystać, aby skutecznie rozwijać swoją działalność.

Na spotkaniu zaprezentowali się:

Andrzej Horoch (współwłaściciel Connected Realities), który w swoim wystąpieniu skupił się na kluczowych strategiach sprzedaży innowacji. Omówił, jakie wyzwania stają przed innowatorami, gdy próbują przekonać klientów do nowoczesnych rozwiązań oraz jak odpowiednia narracja może pomóc w budowaniu zaufania i zainteresowania.

Katarzyna Olejniczak (Szef Produktu w Noa Tech Sp. z o.o.), która przybliżyła, jak sztuczna inteligencja może poprawić automatyzację, personalizację oraz analizę danych. Skupiła się  również na etycznym wykorzystaniu AI i znaczeniu ochrony danych klientów w budowaniu zaufania.

Adrian Gamoń (strateg marki i trener LinkedIn) skupił się w swoim wystąpieniu na wykorzystaniu sztucznej inteligencji w procesie rozwijania personal brandingu, szczególnie na platformach takich jak LinkedIn. Zwrócił uwagę na to, jak automatyzacja i algorytmy mogą wspierać nie tylko optymalizację działań marketingowych, ale także pomagać w tworzeniu spersonalizowanych treści, które lepiej odpowiadają na potrzeby odbiorców.

Spotkanie Młodego Biznesu to tylko jedno z ponad 200 wydarzeń organizowanych w najbliższych dniach w całej Małopolsce w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości. Po szczegółowe informacje na temat poszczególnych aktywności można sięgnąć na stronie https://tydzienprzedsiebiorczosci.malopolska.pl.

Galeria zdjęć

Autor: Biuro Prasowe UMWM / Departament Nadzoru Właścicielskiego i Gospodarki / JS