To już czwarta edycja konkursu, który dajemy młodym firmom możliwość zaprezentowania ich innowacyjnych rozwiązań na głównej scenie dorocznej konferencji ABSL. Na widowni co roku zasiadają czołowi przedstawiciele największych firm na świecie – liderów na wielu różnych rynkach, którzy nieustannie poszukują nowych rozwiązań. W tym roku będzie to ponad 1 500 gości, z których około 30 proc. stanowić będą osoby z poziomu executives i C-Level.
Organizatorem konkursu jest Związek Liderów Sektora Usług Biznesowych (nazwa angielska: Association of Business Service Leaders) - ABSL.
Obecnie zbierane są zgłoszenia od start-upów. Największe szanse mają firmy, które mogą się pochwalić niezwykłymi projektami w jednej z czterech kategorii: Fintech, HR Tech, Robotics & Process Automation oraz Sales & Marketing Tech, np.:
- projekty Massive Data Automation,
- rozwiązania pozwalające na zautomatyzowane zarządzanie przetwarzaniem dokumentacji,
- integracji danych pochodzących z różnych źródeł, w zakresie wsparcia sprzedaży,
- narzędzia wsparcia decyzyjnego i oceny potencjału rynkowego potencjalnych partnerów działających w obszarze e-commerce,
- rozwiązania pozwalające na przygotowywanie prototypów prezentacyjnych produktów dla zespołów sprzedażowych w zakresie wsparcia marketingowego,
- rozwiązań i produktów wspomagających kampanie omnichannel marketingowe, ze szczególnym uwzględnieniem śledzenia ścieżki klienta w kanale fizycznym i korelowanie jej z jego aktywnością w kanale cyfrowym. Mile widziane technologie i produkty pozwalające rozpoznać aktywność klienta w punkcie sprzedaży i wzmacniające jego doświadczenie zakupowe,
- rozwiązania i produkty oferujące możliwość mikrosegmentowania w oparciu o profile behawioralne klientów. Ważna jest umiejętność pozyskiwania danych o tych profilach, monitorowania konwersji w mikrosegmentach, do których przynależą, i prognozowania ich w krótkim terminie,
- rozwiązania i produkty z zakresu automatyzacji kampanii marketingowych w omnichannel.
Zgłoszenia na konkursu: https://startupchallenge.pl/
W drugiej połowie kwietnia zostaną wybrane start-upy do udziału w dalszych etapach projektu. W każdej z czterech kategorii – wertykałów – wybrane zostanie od 5 do 8 start-upów. Zwycięzcy tej części będą pracować z partnerami wertykałów nad swoją ofertą. Po tym etapie wybranych zostanie sześciu finalistów ABSL Startup Challenge 2019. Będą to zwycięzcy każdego z czterech wertykałów oraz zdobywcy dwóch dzikich kart - jedną z nich przyzna Procter & Gamble, Partner Główny projektu, druga natomiast zostanie wręczona przez ABSL.
Finał konkursu odbędzie się podczas jubileuszowej, 10. odsłony konferencji – ABSL Summit. 13 czerwca – w drugi, najważniejszy dzień wydarzenia - wyłonieni finaliści staną na głównej scenie w prestiżowym czasie – zaledwie 3 godziny przed wystąpieniem keynote speakera, którym w tym roku jest Bill Clinton, 42. Prezydent Stanów Zjednoczonych!