Publikowane dobre praktyki podzielone są na trzy kategorie:
1. Wspólnota Obywatelska.
2. Partnerstwo Samorządów.
3. Obywatelska Inicjatywa Lokalna.
Forma opisów jest dostosowana do łatwego wykorzystania doświadczeń gromadzonych na Witrynie, aby zachęcić następców do podążania drogą wskazaną przez aktywne środowiska.
Witryna Obywatelska jest dostępna dla wszystkich zainteresowanych. Zachęcamy Państwa do składania wniosków zgodnie z zasadami określonymi w regulaminie.
Procedura złożenia wniosku:
1. Zapoznaj się z Regulaminem.
2. Pobierz odpowiedni załącznik (wzór wniosku), w zależności od kategorii, w której powinna znaleźć się Twoja inicjatywa.
3. Wypełnij wniosek – pamiętaj, że punkt „Przedmiot działalności/współpracy” znajdzie się na Witrynie jako skrócony opis dobrej praktyki.
4. Wypełniony wniosek wyślij do Sekretariatu Witryny wraz z załącznikami (wniosek w wersji elektronicznej, papierowej oraz prezentacja ppt). Zachęcamy również do wysyłania zdjęć.
5. W przypadku wątpliwości przy wypełnianiu wniosku skontaktuj się z Sekretariatem Witryny Obywatelskiej.
Sekretariat Witryny Obywatelskiej:
Małgorzata Dudek
Biuro Projektów Programowych
Kancelaria Prezydenta RP
ul. Wiejska 10
00-902 Warszawa
Tel. (48 22) 695 12 14
Faks: (48 22) 695 13 63
E-mail: