Kampania Wiekowe zajawkowe! prowadzona była w listopadzie i grudniu ubiegłego roku w Internecie, w prasie, na plakatach w pobliżu szkół, uczelni, na przystankach komunikacji miejskiej. Znakiem wyróżniającym była popularna ikonka „lubię to!”, jednak w tym przypadku była to dłoń seniora. Dzięki kampanii pokazano młodym, że osoby starsze miały kiedyś takie same problemy, podobnie spędzały czas (np. przy muzyce z płyt winylowych), interesowały ich te same rzeczy (np. moda). Celem projektu było wzbudzenie impulsu do budowania relacji międzypokoleniowych, prowadzenia rozmów z osobami starszymi, uwrażliwienie na potrzeby seniorów.
Konkurs Kampania Społeczna Roku promuje te projekty, które nastawione są na działania komunikacyjne ludzi w różnym wieku. Jury konkursu to specjaliści w dziedzinach marketingu, reklamy i public relations. Do tegorocznej edycji zostały zgłoszone 103 kampanie, które rywalizowały ze sobą w siedmiu kategoriach. Wszystkie można zobaczyć na stronie: http://konkurs.kampaniespoleczne.pl.