Przejdź do informacji o dostępności Przejdź do strony głównej Przeskocz do menu Przeskocz za menu Przeskocz do głównej treści Przejdź do mapy strony

Wiekowe zajawkowe! zwycięzcą Kampanii Społecznej Roku

30 kwietnia 2013
W V edycji konkursu Kampania Społeczna Roku nagrodzono nietuzinkowy sposób pokazania relacji pomiędzy pokoleniami osób młodych i seniorów. W projekcie Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Krakowie doceniono przede wszystkim nowoczesną formę przekazu oraz wzbudzanie pozytywnych uczuć u odbiorców. Kampania Wiekowe zajawkowe! zwyciężyła w kategorii kampanie lokalne, a wyniki ogłoszono podczas uroczystej gali, która odbyła się 25 kwietnia br. w Warszawie.

Kampania Wiekowe zajawkowe! prowadzona była w listopadzie i grudniu ubiegłego roku w Internecie, w prasie, na plakatach w pobliżu szkół, uczelni, na przystankach komunikacji miejskiej. Znakiem wyróżniającym była popularna ikonka „lubię to!”, jednak w tym przypadku była to dłoń seniora. Dzięki kampanii pokazano młodym, że osoby starsze miały kiedyś takie same problemy, podobnie spędzały czas (np. przy muzyce z płyt winylowych), interesowały ich te same rzeczy (np. moda). Celem projektu było wzbudzenie impulsu do budowania relacji międzypokoleniowych, prowadzenia rozmów z osobami starszymi, uwrażliwienie na potrzeby seniorów.

Konkurs Kampania Społeczna Roku promuje te projekty, które nastawione są na działania komunikacyjne ludzi w różnym wieku. Jury konkursu to specjaliści w dziedzinach marketingu, reklamy i public relations. Do tegorocznej edycji zostały zgłoszone 103 kampanie, które rywalizowały ze sobą w siedmiu kategoriach. Wszystkie można zobaczyć na stronie: http://konkurs.kampaniespoleczne.pl.

Kampania Wiekowe zajawkowe! – ZOBACZ FILM

Tagi: WYDARZENIA