Z uwagi na kluczowe założenie kampanii jakim było zakwestionowanie obowiązujących stereotypów na temat starości oraz zachęcenie młodych ludzi do kontaktowania się ze swoimi dziadkami i utrzymywaniem z nimi stałych relacji, formy przekazu były zróżnicowane i obejmowały m.in. internet, prasę, outdoor oraz ciekawe wydarzenia zrealizowane w przestrzeni publicznej.
Popularny portal społecznościowy facebook był miejscem na którym umieszczono fanpage kampanii, http://www.facebook.com/WiekoweZajawkowe umożliwiający odbiorcom dyskusję wokół tematu relacji międzypokoleniowych. Zrealizowano także event, angażujący studentów krakowskich uczelni, w ramach którego do domów studenckich zostały rozesłane słoiki dżemu od fikcyjnej babci wraz z wiadomością: „Nie wpadasz, więc pofatygowałam się sama. Nie zastałam. Pewno masz dużo zajęć… Czekam na rewizytę - mam więcej do zaoferowania niż dżemik! (Twoja?) Babcia”. W ramach realizacji tego wydarzenia powstał również film: http://www.youtube.com/watch?v=13R7hx-vpxs. Dodatkowo na przystankach autobusowych pojawiły się plakaty przedstawiające przyjaznego starszego mężczyznę i uśmiechniętą dojrzałą kobietę zapraszających dorosłych wnuków do odwiedzin. Więcej szczegółów na temat kampanii dostępnych jest na stronie http://www.facebook.com/WiekoweZajawkowe. Zachęcamy do zapoznania się z materiałami dotyczącymi akcji oraz aktywnego promowania idei jaką ze sobą niesie.
Kampania społeczna zrealizowana została w ramach projektu systemowego Szkolenie i doskonalenia kadr pomocy społecznej i współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.