Kampania realizowana jest na 300 nośnikach typu bilbord bezpłatnie udostępnionych na okres 15 dni przez firmę "Stroer".
Kampania ma na celu promocję Województwa Małopolskiego jako miejsca o wyjątkowym dziedzictwie kulturowym i ogromnej liczbie atrakcji turystycznych. Projekt graficzny bilbordu ma wywołać u odbiorcy pozytywne emocje związane z Małopolską i tym samym skierować jego zainteresowanie w stronę regionu. Głównym celem kampanii jest zatem zwiększenie liczby osób, które przyjeżdżają do Małopolski, aby skorzystać z jej oferty kulturalnej i turystycznej.
Kampania skierowana jest przede wszystkim do odbiorcy, który jest świadomy bogactwa oferty kulturalnej i turystycznej Małopolski, który wie, że w tym regionie zawsze znajdzie to, co najwartościowsze i najatrakcyjniejsze i zawsze warto tu powrócić. Trzeba jedynie tą świadomość u niego podtrzymywać, lub mu o tym fakcie przypomnieć.
Kampania realizowana jest w największych miastach Polski - wynika to przede wszystkim z wyników badań przeprowadzonych przez Małopolską Organizację Turystyczną dotyczącymi wielkości i kierunków ruchu turystycznego do Małopolski oraz badaniami zamożności gospodarstw według województw. Wynika z nich, że Region Małopolski swoich potencjalnych klientów krajowych powinien upatrywać właśnie pośród mieszkańców województw: Śląskiego, Mazowieckiego, Dolnośląskiego i Wielkopolskiego.
Autorką kreacji jest Pani Ewa Natkaniec - artystka grafik, autorka plakatu "Kulturalna Małopolska", który zwyciężył w konkursie "Złote Formaty". Pani Natkaniec przygotowuje plakaty z cyku "Kulturalna Małopolska" od 2007 r.
Informacja o kampanii promocyjnej „MAŁOPOLSKA - NA ZAWSZE"
Organizator: Departament Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
Termin: 1-15 grudnia 2008 r.
Miejsce: 300 nośników typu bilboard w 11 miastach w Polsce (Bydgoszcz - 25, Gdańsk - 35, Katowice - 40, Kielce - 17, Kraków - 20, Lublin - 37, Łódź - 40, Poznań - 9, Rzeszów - 1, Warszawa - 50, Wrocław - 26)