Przejdź do informacji o dostępności Przejdź do strony głównej Przeskocz do menu Przeskocz za menu Przeskocz do głównej treści Przejdź do mapy strony

Aplikacja mobilna Kraków Airport

12 sierpnia 2016
Kraków Airport opublikował lotniskową aplikację mobilną, w pełni zintegrowaną z systemem informacji lotniskowej. To nowoczesne rozwiązanie mobilne integruje również usługi związane z pasażerskim ruchem lotniczym w Kraków Airport, publicznym transportem zbiorowym, a także wszelkimi dostępnymi na terenie krakowskiego lotniska udogodnieniami dla pasażerów. Bezpłatna, intuicyjna w obsłudze aplikacja przygotowana została dla użytkowników systemu Android i iOS w dwóch wersjach językowych – polskiej i angielskiej.

PODSTAWOWE INFORMACJE

W aplikacji Kraków Airport można znaleźć m.in. interaktywny plan lotniska, system powiadamiania
o zmianie statusu rejsu w czasie rzeczywistym czy lokalizator zaparkowanego na lotnisku samochodu. Pasażer – użytkownik aplikacji otrzymuje dostęp do większości usług i udogodnień oferowanych przez krakowskie lotnisko.

PROGRAM LOJALNOŚCIOWY

Członkowie programu Kraków Airport Loyalty (KAL) mogą korzystać ze skanera kart lojalnościowych w aplikacji, przechowując je w pamięci swojego urządzenia mobilnego. Wystarczy przy pomocy aplikacji Kraków Airport wyświetlić na ekranie telefonu wprowadzoną kartę KAL i zeskanować ją w jednym ze skanerów kart lojalnościowych. Aplikacja pomoże też zlokalizować skanery na terenie lotniska. System akceptowany jest we wszystkich punktach usługowych, które przystąpiły do programu KAL, w tym w wybranych biurach podróży, sklepach, restauracjach, hotelach, a także w Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie i Teatrze Łaźnia Nowa.

GŁÓWNE FUNKCJE  APLIKACJI

- aktualne rozkłady lotów: odloty/przyloty;

- tzw. karta lotu, czyli pełna informacja dotycząca konkretnego lotu użytkownika;

- przybliżony czas oczekiwania w kolejce do punktów kontroli bezpieczeństwa;

- lista „Moje loty” z opcją przeglądania poprzednich lotów z/do krakowskiego lotniska;

- bieżące powiadomienia o zmianach statusu lotu w formie komunikatów push;

- informacje dotyczące możliwości dojazdu na lotnisko różnymi środkami transportu;

- rozbudowany przewodnik po wszystkich usługach dla pasażerów m.in. restauracje, kawiarnie, sklepy, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, procedury bagażowe itp.;

- interaktywny plan lotniska uwzględniający: terminal pasażerski, terminal VIP, a także wszystkie parkingi Kraków Airport, łącznie z funkcją wskazywania lokalizacji zaparkowanego wcześniej samochodu;

- skaner kart Kraków Airport Loyalty;

- klawisze szybkiego połączenia z Call Centre Kraków Airport, obsługą pasażerów niepełnosprawnych (PRM) oraz z Punktem medycznym;

- formularz ankiety umożliwiający przesłanie anonimowej opinii.

Galeria zdjęć