Uczestnicy konkursu musieli zmierzyć się z dwoma zadaniami. Odpowiadali m.in. na pytanie o spot reklamowy funduszy europejskich. By mieć zwycięstwo w kieszeni trzeba było również ciekawie odpowiedzieć na pytanie: dlaczego fundusze nie mieszczą się w ramach.
– Cieszę się, że mogę przekazać nagrodę w Tarnowie, gdzie w dobry sposób korzysta się z wiedzy o funduszach europejskich – mówił Stanisław Sorys.
Konkurs był częścią kampanii promocyjnej: „Fundusze Europejskie dla Małopolski. To się w ramach nie mieści!” Celem kampanii było zwiększenie rozpoznawalności marki Fundusze Europejskie dla Małopolski wśród mieszkańców województwa oraz pokazanie efektów dynamicznego rozwoju, który dzięki dotacjom z unii ma miejsce w naszym regionie. Małopolska promowała się jako miejsce, które dzięki pieniądzom unijnym i kreatywności Małopolan staje się bogatym i nowoczesnym regionem.
Kampania swoim zasięgiem objęła TV, radio, prasę, Internet, outdoor. W jej ramach zorganizowano również wydarzenia specjalne w centrach handlowych na terenie Małopolski.