Przejdź do informacji o dostępności Przejdź do strony głównej Przeskocz do menu Przeskocz za menu Przeskocz do głównej treści Przejdź do mapy strony

Kampania Billboardowa Województwa Małopolskiego

Samorząd
17 maja 2005
Od 16 ruszyła kampania promocyjna Małopolski pod hasłem "Odwiedź swoje marzenia" i będzie gościć na billboardach do końca maja. Małopolska jest pierwszym regionem, które postanowiło reklamować się w ten sposób. To pierwsza w Polsce kompleksowa kampania promocyjna całego regionu (województwa).

Jej celem jest przyciągnięcie turystów do Małopolski - bardzo atrakcyjnego i zróżnicowanego regionu. Samo hasło, projekt graficzny od razu nasuwają skojarzenia co do atrakcji, jakie czekają w Małopolsce.

Aby komunikat został odebrany przez jak największą ilość osób, dla realizacji kampanii zostały wybrane następujące media: 350 nośników w największych ośrodkach miejskich w Polsce: Warszawa - 100 (miasto) + 30 (metro), Poznań - 70, Katowice - 80, Wrocław - 70 nośników, portal internetowy www.onet.pl oraz regionalna prasa. Wykorzystanie outdooru jako kanału komunikacji wynikało również z możliwości dotarcia do grupy odbiorców pochodzących z miast o największym potencjale urlopowym, widoczność i "efektowność" billboardu oraz konotacja billboardów jako medium wizerunkowego.

To już druga edycja kampania promocyjnej Małopolski. Pierwsza, pod pod hasłem "Do MałopolSKI" została przeprowadzona w ostatnim sezonie zimowym i skierowana była do amatorów białego szaleństwa. Obecnie chcemy utrwalić wizerunek Małopolski, jako miejsca atrakcyjnego turystycznie nie tylko zima, ale również latem.

Kreacja kampanii "Odwiedź swoje marzenia" - agencja reklamowa Marketing Plus, Zakup mediów- Agencja Reklamowa Wizard.

Więcej o kampanii

Galeria zdjęć