Jej celem jest przyciągnięcie turystów do Małopolski - bardzo atrakcyjnego i zróżnicowanego regionu. Samo hasło, projekt graficzny od razu nasuwają skojarzenia co do atrakcji, jakie czekają w Małopolsce.
Aby komunikat został odebrany przez jak największą ilość osób, dla realizacji kampanii zostały wybrane następujące media: 350 nośników w największych ośrodkach miejskich w Polsce: Warszawa - 100 (miasto) + 30 (metro), Poznań - 70, Katowice - 80, Wrocław - 70 nośników, portal internetowy www.onet.pl oraz regionalna prasa. Wykorzystanie outdooru jako kanału komunikacji wynikało również z możliwości dotarcia do grupy odbiorców pochodzących z miast o największym potencjale urlopowym, widoczność i "efektowność" billboardu oraz konotacja billboardów jako medium wizerunkowego.
To już druga edycja kampania promocyjnej Małopolski. Pierwsza, pod pod hasłem "Do MałopolSKI" została przeprowadzona w ostatnim sezonie zimowym i skierowana była do amatorów białego szaleństwa. Obecnie chcemy utrwalić wizerunek Małopolski, jako miejsca atrakcyjnego turystycznie nie tylko zima, ale również latem.
Kreacja kampanii "Odwiedź swoje marzenia" - agencja reklamowa Marketing Plus, Zakup mediów- Agencja Reklamowa Wizard.