Wspólnie porozmawiamy o potrzebach i specyfice rozwojowej dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu oraz zaburzeniami z kręgu ADHD, ze szczególnym uwzględnieniem obszaru edukacyjnego. W trakcie webinarium będzie możliwość zadawania pytań specjalistkom za pomocą czatu. Natomiast już dziś można przesłać swoje pytania czy sugestie mailowo na adres:
Bezpośredni link do wydarzenia online
- Elżbieta Satryjan
Oligofrenopedagog, neurologopeda - doświadczenie w terapii indywidualnej, konsultowaniu rodzin oraz diagnostyce osób ze spektrum autyzmu zdobyte w specjalistycznej Poradni dla osób z autyzmem Effatha oraz w placówkach edukacyjnych. Jest konsultantką AAC. Wykładowczyni na studiach podyplomowych na kierunku neurologopedia. Posiada duże doświadczenie w terapii osób z niepełnosprawnością intelektualną. Zajmuje się również diagnozą i terapią neurologopedyczną osób z FASD. - Magdalena Sabik
Terapeutka Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (w trakcie certyfikacji). Prowadzi szkolenia w nurcie Pozytywnej Dyscypliny, Certyfikowane kursy Szkoły Rodziców i Wychowawców, warsztaty kompetencji wychowawczych w oparciu o Porozumienie bez Przemocy oraz Playful Parenting L. Cohena. Jako pedagog specjalny i terapeuta od wielu lat zajmuje się wspieraniem rodzin w budowaniu relacji. Prowadząca autorskie kursy na temat wychowania. Właścicielka Akademii Relacji, która ma wspierać rodziców i wychowawców.
Ty decydujesz jak reagujesz
Webinarium odbędzie się w ramach projektu „Ty decydujesz jak reagujesz” – wzmacnianie odporności psychicznej i zapobieganie agresji rówieśniczej wśród dzieci i młodzieży w województwie małopolskim w roku szkolnym 2023/2024, którego realizatorem jest Szpital Kliniczny im. dr. Józefa Babińskiego SP ZOZ w Krakowie.
W roku szkolnym 2023/2024 działaniami profilaktycznymi zostało objętych dwadzieścia szkół podstawowych z województwa małopolskiego. W szkołach realizowany jest cykl warsztatów dla uczniów oraz ich nauczycieli, a także spotkania dla rodziców i opiekunów uczniów. Warsztaty mają na celu wzmacnianie odporności psychicznej i zapobieganie agresji rówieśniczej wśród nich.
Zadanie jest finansowane ze środków finansowych Województwa Małopolskiego.