Postacie, które pojawią się na placu Grunwaldzkim będą żywą ilustracją jednej z wielu atrakcji, jakie czekają na turystów w polskich górach. Głównym elementem akcji promującej Małopolskę będzie nietypowa instalacja, której celem jest przeniesienie do Szczecina klimatu panującego zimą w Tatrach. W basenie termalnym, mimo chłodnej aury, wypoczywać będą narciarze. Nastrój podkreślać będzie tworząca dźwiękowy pejzaż regionu oprawa muzyczna, zaczerpnięta z unikalnej kolekcji Małopolskiego Instytutu Kultury. Kolejną istotną częścią instalacji są narty – odstawione, wetknięte w śnieg. Symbolizują, że Małopolska to nie tylko raj dla wielbicieli białego szaleństwa, ale także miejsce, które oferuje całą paletę innych aktywności.
Na odwiedzających plac Grunwaldzki czeka wiele atrakcji i konkursów, w których nagrodami będą między innymi małopolskie gadżety, bilety lotnicze eurolot.com czy karnety wstępu i vouchery na pobyty w BUKOVINA Terma Hotel Spa.
Przedsięwzięcie organizowane jest przez Województwo Małopolskie i Eurolot S.A., a pomysłodawcą i realizatorem nietypowej akcji promocyjnej jest Agencja Promocji Miast i Regionów.
Instalacja będzie dostępna dla odwiedzających przez cztery dni, od 15 do 18 grudnia (czwartek-niedziela), w godzinach od 10:00 do 18:00. Zlokalizowana jest na placu Grunwaldzkim.