Przejdź do informacji o dostępności Przejdź do strony głównej Przeskocz do menu Przeskocz za menu Przeskocz do głównej treści Przejdź do mapy strony

Jeśli wakacje – to tylko w Małopolsce!

Turystyka
13 kwietnia 2006
Na billboardach w największych polskich miastach, internetowych banerach, wkładkach zamieszczanych w lokalnych gazetach oraz w telewizji różnorodność i atrakcyjność swoich terenów prezentować będzie Województwo Małopolskie.

Akcja promocyjna regionu pod hasłem "Małopolska. Kraków na dobry początek" rusza już 16 kwietnia. Ma zachęcić krajowych gości do przyjazdu tego lata do Małopolski.  

Główne uderzenie promocyjne skierowane jest na Mazowsze, Górny i Dolny Śląsk, Wielkopolskę i Województwo Łódzkie. Z badań rynku turystycznego wynika bowiem, iż właśnie wśród mieszkańców tych aglomeracji i regionów powinno być najwięcej potencjalnych turystów. Kampania potrwa do 4 czerwca. Władze województwa na letnią promocję regionu wygospodarowały 245 tys. zł.

W opinii marszałka województwa Janusza Sepioła, istotny jest długofalowy cel prowadzonych kampanii, czyli stworzenie trwałego wizerunku, marki Małopolski jako regionu turystycznego. Marszałek uważa, iż niebagatelną rolę w budowaniu tej marki - zwłaszcza w przypadku gości zagranicznych - powinny spełniać regionalne produkty i małopolskie przysmaki.

Kampanie wizerunkowe Województwa Małopolskiego organizowane są cyklicznie w systemie letnim i zimowym od 2004 r. Ich celem jest zachęcenie potencjalnych turystów do spędzenia w naszym regionie letnich wakacji i zimowych ferii. Tegoroczna letnia kampania organizowana jest wspólnie z Miastem Kraków. 

http://www.odwiedz.wrotamalopolski.pl/

Galeria zdjęć