Przejdź do informacji o dostępności Przejdź do strony głównej Przeskocz do menu Przeskocz za menu Przeskocz do głównej treści Przejdź do mapy strony

Kampania promująca Małopolskę

Samorząd
30 listopada 2009
1 grudnia 2009 roku rozpoczęła się dwutygodniowa kampania promocyjna Województwa Małopolskiego. Działania promocyjne prowadzone były w całej Polsce pod hasłami „Południe. Małopolska” oraz „Zimą. Małopolska”. Głównym celem kampanii było zwiększenie liczby osób korzystających z małopolskiej oferty kulturalnej i turystycznej oraz ugruntowanie pozycji Małopolski jako najbardziej atrakcyjnego miejsca wypoczynku zimowego w Polsce.

W ramach kampanii w głównych miastach Polski rozmieszczonych zostało 490 billboardów, zlokalizowanych przy najważniejszych ciągach komunikacyjnych. Promocja Małopolski była prowadzona także przez Internet, m.in. za pomocą banerów reklamowych emitowanych na portalu Onet.pl oraz na 32 portalach branżowych.

Kampania wzmocniona została prze m.in. Inaugurację Sezonu Świątecznego 2009/2010 w dniach 5-6 grudnia 2009 r. w Warszawie - prezentacją małopolskich producentów żywności połączoną z szeroką dystrybucją materiałów promocyjnych dotyczących Województwa Małopolskiego, która zachęcała mieszkańców stolicy do odwiedzenia Małopolski zimą.

Kampania realizowana była w największych miastach Polski – zgodnie z wynikami badań przeprowadzonych przez Małopolską Organizację Turystyczną, dotyczących wielkości i kierunków ruchu turystycznego w Małopolsce oraz z badaniami zamożności gospodarstw według województw. Wynikało z nich, że Region Małopolski swoich potencjalnych klientów krajowych powinien upatrywać pośród mieszkańców województw: Śląskiego, Mazowieckiego, Dolnośląskiego, Wielkopolskiego i Łódzkiego.

Kampania promocyjna „Południe. Małopolska” to rezultat konkursu „Złote Formaty 2009”, organizowanego przez Grupę Ströer podczas III edycji Festiwalu Promocji Miast i Regionów. Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego zdobył w tym konkursie pierwsze miejsce w kategorii: kampania outdoorowa za billboard „Małopolska. Na Zawsze”. Kampania realizowana była na 300 nośnikach typu billboard bezpłatnie udostępnionych na okres 15 dni przez firmę Ströer. Kreacja graficzna billboardów została opracowana przez Ewę Natkaniec, laureatkę konkursu „Złote Formaty 2009”.

Galeria zdjęć