Przejdź do informacji o dostępności Przejdź do strony głównej Przeskocz do menu Przeskocz za menu Przeskocz do głównej treści Przejdź do mapy strony

Kongres Marki Małopolska – Made in Małopolska 2018

grafika, ptak na niebieskim tle


Silna marka regionu ma niebagatelny wpływ na rozwój turystyki i biznesu. Wyróżnia region na tle innych obszarów. Buduje poczucie więzi wśród mieszkańców, którzy coraz chętniej identyfikują się ze swoim regionem. To tylko kilka z wielu przesłanek, które decydują o podejmowaniu w ostatnich latach przez Województwo Małopolskie szeregu działań związanych z kreowaniem marki Małopolska. Jednym z nich jest organizowany po raz drugi Kongres Marki Małopolska.


To wydarzenie, które przyczynia się do wzmacniania marki Małopolska, stanowi platformę współpracy i wymiany doświadczeń. Angażuje w proces kreowania marki regionu małopolskie gminy, środowiska biznesu i kultury oraz specjalistów w dziedzinie marketingu i promocji.

W tym roku wydarzenie odbyło się w dniach 10-11 października 2018 r. w Krynicy Zdroju. Kongres, którego tematem przewodnim był projekt województwa Made in Małopolska, stał się okazją do zaprezentowania pierwszych efektów współpracy w ramach tej inicjatywy.
Wydarzenie stanowiło przestrzeń do wymiany doświadczeń w zakresie marketingu miejsc, wyrażenia swoich opinii i spostrzeżeń dotyczących współpracy na rzecz rozwoju marki regionu.
Wspólne spotkania mogą stać się impulsem do podejmowania współpracy w obszarze promocji regionu oraz marek lokalnych. Pokazać wynikające z niej korzyści, które przekładają się m.in. na dobre zmiany w lokalnym środowisku, scalanie potencjału regionu oraz jego wizerunek na zewnątrz.  
Udział w kongresie był okazją do poszerzenia wiedzy na temat szeroko pojętego marketingu terytorialnego czy nowoczesnych narzędzi komunikacji marketingowej.

Kongres skierowany był do włodarzy gmin, miast i powiatów, pracowników jednostek samorządu terytorialnego, instytucji zaangażowanych w System Koordynacji Marki Małopolska, którzy zajmują się promocją, marketingiem i zagadnieniami public relations, partnerów i potencjalnych partnerów projektu Made in Małopolska oraz instytucji i firm realizujących działania kreujące markę Małopolska.

W czasie trwania kongresu poznaliśmy zwycięzców konkursu pn. BEZ (PRZE)TARGU dedykowanego jednostkom samorządu terytorialnego oraz instytucjom zaangażowanym w System Koordynacji Marki Małopolska. Nagrody trafiły do inicjatorów najlepszych i niestandardowych praktyk budujących markę miejsca w oparciu o wartości.

Organizator:

logo Małopolska

Partner:

 

Logo Kryniczanka

Patronat medialny:
Logo marketing miejsca

logo marketing przy kawie

logo nowy marketing

logo radio Kraków

logo TV Małopolska

Logo TVP 3 Kraków