Przejdź do informacji o dostępności Przejdź do strony głównej Przeskocz do menu Przeskocz za menu Przeskocz do głównej treści Przejdź do mapy strony

Relacja z wydarzenia

Kongres Marki Małopolska. Jak działania marketingowe budują wizerunek regionu?

Dlaczego koordynacja działań marketingowych i promocyjnych oraz kreowanie spójnej marki Małopolska są tak ważne dla naszego regionu? Jak dotychczasowe przedsięwzięcia województwa wpływają na wizerunek Małopolski oraz jakie korzyści płyną ze wspólnych działań marketingowych? To tylko kilka tematów poruszanych w czasie trwającego w dniach 23-24 listopada Kongresu Marki Małopolska w Krynicy-Zdroju.
Czytaj więcej >>

TV Małopolska na Kongresie Marki Małopolska

Prezentacje prelegentów:

Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę?
Robert Stępowski –   ekspert ds. marketingu terytorialnego i personal brandingu, założyciel platformy www.MarketingMiejsca.com.pl

Wyzwania w promocji marki lokalnej
Cztery sposoby tworzenia marki terytorialnej (branding percepcyjny, emocjonalny, społeczny i kulturowy).
Jacek Pogorzelski – ekspert w zakresie strategii marketingowej oraz zarządzania marką i doświadczeniem klienta

System Koordynacji Marki Małopolska w praktyce, czyli co ja z tego będę miał?
Gabriela Prokocka-Kazek, Dyrektor Departamentu Marki Małopolska, Pełnomocnik Marszałka ds. Marki Małopolska

Galeria zdjęć