Przejdź do informacji o dostępności Przejdź do strony głównej Przeskocz do menu Przeskocz za menu Przeskocz do głównej treści Przejdź do mapy strony

Nasi eksperci

  • Strateg i pisarz. Wypracował własny, oryginalny styl, który wykorzystuje do wspierania przedsiębiorców, firm, miast i krajów, w budowaniu marek i idei, łączących masową przyjazność z głębokimi wartościami emocjonalnymi, społecznymi i kulturowymi. (...) więcej
  • Były wykładowca programów MBA oraz Executive MBA Szkoły Głównej Handlowej oraz The Carlson School of Management Uniwersytetu Minnesoty. (...) więcej

    Ekspert w zakresie strategii marketingowej oraz zarządzania marką i doświadczeniem klienta. Posiada stopień doktora nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu.
    Twórca metod i narzędzi planistycznych i analitycznych z zakresu marketingu, innowacyjności i strategii rynkowej.Wystąpił na ponad 30 konferencjach prezentując zagadnienia z różnych obszarów marketingu i zarządzania, w tym marketingu terytorialnego.
    Współpracownik ministerstw oraz samorządów w zakresie polityki promocji. Przez siedem lat był ekspertem Ministerstwa Rozwoju Regionalnego w zakresie promocji funduszy europejskich.
    Autor książek Marka na cztery sposoby, Praktyczny marketing miast i regionów, Kod skuteczności, Mity marketingowe, (R)ewolucja marki, Pozycjonowanie produktu oraz wielu artykułów na temat pozycjonowania, strategii marek oraz innych zagadnień marketingu strategicznego. Jest również współautorem książki Wskaźniki marketingowe.

  • Ekspert ds. marketingu terytorialnego i personal brandingu, założyciel platformy www.MarketingMiejsca.com.pl. (...) więcej

    Autor corocznych raportów: „Wydatki promocyjne polskich miast i województw" i „Najlepsze działania promocyjne polskich miast i regionów”. Od 17 lat: szkoli, wykłada, doradza i pisze. Jest autorem kilku książek m.in.: „Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów”, „Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości?”, „City placement. Miasto w filmie - film w mieście”, „Personal branding. Praktyczny poziom marki osobistej”, „Video marketing w mediach społecznościowych”. O najnowszej książce przeczytasz na www.PlaceBranding.pl Od 2010 roku prowadzi wydawnictwo ROSTER (print i online) oraz agencję doradczą.
    Pomaga samorządom i samorządowcom efektywnie komunikować się z mieszkańcami i interesariuszami zewnętrznymi przy wykorzystaniu nowych narzędzi komunikacji marketingowej.

Paneliści:

Grzegorz Biedroń - Prezes Zarządu Uzdrowiska Krynica-Żegiestów
Elżbieta Burtan – Wójt Gminy Zabierzów
Ryszard Florek - Prezes firmy FAKRO
Olga Gałek – Członek Zarządu Fundacji Miejsc i Ludzi Aktywnych
Christophe Mańkowski – Grupa Thermaleo – Uzdrowisko Szczawnica
Gabriela Prokocka - Kazek - Dyrektor Departamentu Marki Małopolska, Pełnomocnik Marszałka ds. Marki Małopolska
Sławomir Rusinek – Współwłaściciel i Członek Rady Nadzorczej Grupy Maspex

Gość specjalny:

Jerzy Dudek – Akademia Sportu Progres, Kraków