Przejdź do informacji o dostępności Przejdź do strony głównej Przeskocz do menu Przeskocz za menu Przeskocz do głównej treści Przejdź do mapy strony

Program

Kongres Marki Małopolska
23-24 listopada 2017 r., Pijalnia Główna, Krynica-Zdrój

I dzień

23 listopada 2017 r. (czwartek)
09:00 – 10:00
Rejestracja uczestników
10:00 – 10:10
Otwarcie Kongresu Marki Małopolska

Gabriela Prokocka-Kazek, Dyrektor Departamentu Marki Małopolska, Pełnomocnik Marszałka ds. Marki Małopolska
10:10 – 11:00
Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę? Tutaj zobaczysz prezentację 
Robert Stępowski –   ekspert ds. marketingu terytorialnego i personal brandingu, założyciel platformy www.MarketingMiejsca.com.pl
11:00 – 11:45
System Koordynacji Marki Małopolska w praktyce, czyli co ja z tego będę miał? Tutaj zobaczysz prezentację.
Gabriela Prokocka-Kazek, Dyrektor Departamentu Marki Małopolska, Pełnomocnik Marszałka ds. Marki Małopolska
11:45 – 12:15 
Przerwa kawowa
12:15 – 13:45 
Panel dyskusyjny - Made in Małopolska
Moderator: Robert Stępowski ekspert ds. marketingu terytorialnego i personal brandingu, założyciel platformy www.MarketingMiejsca.com.pl
Paneliści:
Grzegorz Biedroń - Prezes Zarządu Uzdrowiska Krynica-Żegiestów
Elżbieta Burtan – Wójt Gminy Zabierzów
Ryszard Florek - Prezes firmy FAKRO
Olga Gałek – Członek Zarządu Fundacji Miejsc i Ludzi Aktywnych
Christophe Mańkowski – Grupa Thermaleo – Uzdrowisko Szczawnica
Gabriela Prokocka - Kazek - Dyrektor Departamentu Marki Małopolska, Pełnomocnik Marszałka ds. Marki Małopolska
Sławomir Rusinek – Współwłaściciel i Członek Rady Nadzorczej Grupy Maspex
Gość specjalny:
Jerzy Dudek – Akademia Sportu Progres, Kraków
13:45 – 14:30
Samorząd w kryzysie
Filip Szatanik, Rzecznik Prasowy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
14:30 – 15:30 
Obiad
15:30 – 17:45
Warsztaty Design Thinking
Grzegorz Kosson – strateg i pisarz. Zawodowo zajmuje się tworzeniem marek.
17:45 – 18:15
Forum Marki Lokalnej – nowa inicjatywa Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Małopolski Instytut Samorządu Terytorialnego i Administracji
Wystąpienie przedstawiciela FRDL MISTiA
18:15 – 18:30 
Zakończenie pierwszego dnia Kongresu Marki Małopolska
20:00 – 21:00 
Kolacja
21:00 – 24:00 
Networking

II dzień

24 listopada 2017 r. (piątek)
10:00 – 10:10 
Otwarcie drugiego dnia Kongresu Marki Małopolska
10:10 – 11:40
Wyzwania w promocji marki lokalnej. Tutaj zobaczysz prezentację.
Jacek Pogorzelski – ekspert w zakresie strategii marketingowej oraz zarządzania marką i doświadczeniem klienta
11:40 – 12:10 
Przerwa kawowa
12:10 – 13:40
Cztery sposoby tworzenia marki terytorialnej (branding percepcyjny, emocjonalny, społeczny i kulturowy). Tutaj zobaczysz prezentację.
Jacek Pogorzelski – ekspert w zakresie strategii marketingowej oraz zarządzania marką i doświadczeniem klienta.
13:40 – 14:40
Obiad
14:40 – 16:10
Marketing w zamówieniach publicznych
Anna Wąsowicz – Kierownik Zespołu Zamówień Publicznych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Małopolskiego
16:10 – 16:20
Zakończenie Kongresu Marki Małopolska