Przejdź do informacji o dostępności Przejdź do strony głównej Przeskocz do menu Przeskocz za menu Przeskocz do głównej treści Przejdź do mapy strony

Odkryj Małopolskę

"Odkryj Małopolskę" - kampania zrealizowana w terminie 15.10.2011-15.11.2011 r., która wpisywała się w strategię promocyjną MSIT - nowopowstałego wówczas regionalnego systemu informacji turystycznej wraz z jego źródłem finansowania oraz promocja Województwa Małopolskiego, jako atrakcyjnej destynacji turystycznej.

 

Działania promocyjne:

Hasło kampanii "Odkryj Małopolskę" stanowiło zaproszenie do wizyty w regionie z wykorzystaniem Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej.
MSIT to bowiem klucz do regionu, dzięki któremu możliwe jest odkrycie najpiękniejszych zakątków Małopolski. Przygotowana kreacja kampanii promocyjnej MSIT stanowiła nowoczesną formę przekazu, symbolizującą dziedzictwo kulturowe i przyrodnicze Małopolski.

Kampania objęła działania realizowane na trzech polach:

  • działania Public Relations (realizowane przez Agencję Tomatoe PR),
  • organizacja eventów związanych z otwarciem punktów IT,
  • wizyt studyjnych dla dziennikarzy i przedstawicieli branży turystycznej.

Ponadto, przeprowadzona została kampania outdoorowa na terenie Małopolski, która objęła:

  • billboardy w Krakowie, Tarnowie, Nowym Sączu, Zakopanem,
  • lighty w Krakowie,
  • plakaty w Krakowie, Tarnowie, Nowym Sączu, Nowym Targu, Zakopanem, Oświęcimiu, Krynicy-Zdroju, Bochni, Wieliczce, Gorlicach, Olkuszu, Chrzanowie, Andrychowie, Dobczycach, Wadowicach, Bieczu, Myślenicach.

Kreacja graficzna billboardu została przygotowana przez Ewę Natkaniec – dwukrotną laureatkę pierwszej nagrody na Festiwalu Promocji Miast i Regionów za projekty promujące Małopolskę oraz cykl plakatów Kulturalna Małopolska.

Działania promocyjne kampanii prowadzone były również w Internecie: na portalach Interia.pl i O2.pl - reklama geotargetowana na województwa: małopolskie, mazowieckie i śląskie.

Wydarzenia związane z otwarciem punktów IT wspierała „twarz kampanii” – Adam Grzanka, znany krakowski aktor kabaretowy i satyryk, członek formacji Chatelet. Adam Grzanka należy do grona osób, które lubią podróżować i okrywać nowe zakątki Małopolski, dlatego wystąpił w serii filmów promujących MSIT. Przygotowany materiał filmowy pokazał, z jakich funkcjonalności systemu może skorzystać turysta, aby w szybki i łatwy sposób zaplanować sobie podróż po Małopolsce.

Oficjalnymi patronami medialnymi wydarzeń związanych z MSIT byli:

  • Telewizja TVP Kraków
  • Radio Kraków
  • Gazeta Krakowska
  • Magazyn turystyczny Rynek Podróży
  • Internetowy serwis turystyczny Podroze.pl

Realizacja kampanii odbyła się w ramach projektu pn.: „Małopolski System Informacji Turystycznej (MSIT)” – 3.1 A MRPO na lata 2007-2013; Beneficjent: Województwo Małopolskie (Lider projektu) oraz 25 jednostek samorządu terytorialnego (Partnerzy projektu).

Galeria zdjęć