W sumie, w ramach akcji, aż 7 tysięcy przepysznych herbat z rozgrzewającymi dodatkami: miodem, sokiem malinowym, syropem z róży, imbirem, pomarańczą czy goździkami oraz tyle samo aromatycznych grzańców owocowych serwowanych prosto ze świątecznego foodtrucka, trafiło do rąk zmarzniętych Małopolan i warszawiaków. A wszystko dzięki świątecznej kampanii promocyjnej Województwa Małopolskiego. W ostatnich dniach niesamowity klimat świąt mogli poczuć przechodnie z Zakopanego i Warszawy. Finalnym punktem na mapie świątecznych spotkań z mieszkańcami był właśnie Kraków. Dzięki specjalnej przestrzeni zorganizowanej wokół ciężarówki z gorącymi napojami na bazie małopolskich produktów przechodnie poczuli tę cudowną, świąteczną atmosferę. Oprócz pysznych, pachnących gorących napojów mogli także posłuchać relaksacyjnej muzyki. Co więcej turyści i mieszkańcy Krakowa zostali otuleni specjalnymi małopolskimi szalikami.
Akcje świąteczne pod hasłem „Ciepło jest w Małopolsce” pokazują niezwykłą, pełną rodzinnego ciepła i gościnności atmosferę świąt w Małopolsce. Wracamy do prostych gestów, które kojarzą się z domowym ciepłem, troską o drugiego człowieka, uczuciami: zrobiona dla kogoś ciepła herbata z miodem, otulenie kogoś szalikiem, żeby nie zmarzł. Chcemy również przypomnieć, że czasem tak niewiele trzeba, żeby podzielić się ciepłem, stworzyć miłą atmosferę i wywołać uśmiech na twarzy. Zapraszamy do spędzenia świąt w Małopolsce. Każdy, kto przyjedzie do naszego regionu, z pewnością będzie mógł poczuć to świąteczne, domowe ciepło
– mówi Witold Kozłowski, marszałek Województwa Małopolskiego.
Dodatkowo, podczas kampanii Małopolska życzyła wszystkim „Ciepłych Świąt” na billboardach, które na początku grudnia pojawiły się na billboardach.