Przejdź do informacji o dostępności Przejdź do strony głównej Przeskocz do menu Przeskocz za menu Przeskocz do głównej treści Przejdź do mapy strony

Jak dbać o doświadczenia klienta?

Biznes i gospodarka
14 marca 2023
18:00 15 marca 2023
hub:raum, ul. Przemysłowa 12, Kraków
W środę, 15 marca o 18.00 w hub:raum przy ulicy Przemysłowej 12 na krakowskim Zabłociu rozpocznie się spotkanie pod hasłem „Customer Experience – jak dbać o doświadczenia klienta”. To znakomita okazja do pogłębienia wiedzy w tym obszarze.

W spotkaniu wezmą udział eksperci, którzy podzielą się wiedzą na temat zarządzania doświadczeniami klientów i roli tego procesu w firmie i organizacji. Wystąpią: dr Seweryn Rudnicki, Marta Bryła-Gozdyra i Anna Wojcieszczak. W rolę moderatora wcieli się Anna Ledwoń-Blacha.

To kolejne spotkanie organizowane dla ludzi zainteresowanych tematyką przedsiębiorczości, głównie dla tych którzy rozpoczynają swoją działalność biznesową lub poważnie o niej myślą. Tym razem porozmawiamy o tym jak z korzyścią dla firmy wykorzystać doświadczenia klientów. Znowu nie zabraknie na nim specjalistycznej  wiedzy, interakcji z publicznością i możliwości nawiązywania nowych kontaktów biznesowych w strefie networkingowej

– mówi wicemarszałek Józef Gawron.

Przedstawmy ekspertów:

Dr Seweryn Rudnicki

Seweryn Rudnicki jest naukowcem, moderatorem sesji kreatywnych, trenerem, mówcą, autorem książek i artykułów. Jest też współzałożycielem agencji Hearts&Heads oraz pracownikiem Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Bada kreatywność, innowacyjność i procesy tworzenia nowej wiedzy. Współtworzy międzynarodowy projekt „science of ideas” oraz inicjatywę SoTechLab na AGH. Współpracuje z Technological University Delft w Holandii oraz University of Gothenburg w Szwecji. Jest wykładowcą na kilku kierunkach studiów podyplomowych i MBA. Naukową wiedzę o kreatywności i projektowaniu wykorzystuje w pracy z klientami biznesowymi. Jako facylitator przeprowadził ponad 200 sesji kreatywnych i projektowych, między innymi dla takich organizacji jak IKEA, Motorola Solutions, ABB, Hitachi, HSBC, Alior Bank, SAS, Brainly, K2, Admind, Żabka Future, Krakowski Park Technologiczny i wielu innych.

Podczas spotkania opowie czego o badaniach Customer Experience nie mówią nam w szkole.W trakcie rozmowy z nim dowiemy się dlaczego warto prowadzić badania Customer Experience oraz czym te badania różnią się od badań konsumenckich i user experience. Nie zabraknie też kilku wskazówek, które pomogą sprawnie realizować takie badania.

Marta Bryła-Gozdyra

Marta Bryła-Gozdyra to Customer Experience & Employee Experience Management Mentor, Dyrektor Zarządzający EVERBE. Posiada 20-letnie doświadczenie na kierowniczych stanowiskach w zarządzaniu firmą, marketingiem, sprzedażą i obsługą klienta. Jest doświadczonym konsultantem ds. customer & employee experience oraz psychologii organizacji, certyfikowanym coachem i mentorem oraz wieloletnim wykładowcą akademickim psychologii zachowań konsumentów oraz strategii marki (Uniwersytet SWPS). Swoją uwagę skupia na zwiększaniu efektywności przedsiębiorstwa przez koncentrację na człowieku i budowaniu proklienckich kultur organizacyjnych. Marta jest autorką wielu publikacji oraz wystąpień publicznych w obszarze customer experience, employee experience, obsługi klienta oraz kultury organizacyjnej.

Podczas spotkania i rozmowy z Martą Bryłą-Gozdyrą poruszymy temat „Customer Experience Management jako sposób na budowanie przewagi konkurencyjnej marki”. Dowiemy się m.in. po co firmie customer experience i co to w praktyce oznacza, jakie są kroki w procesie zarządzania doświadczeniami klientów oraz jaka jest rola menadżerów w budowaniu koncentracji na kliencie.

Anna Wojcieszczak

Jest założycielką agencji doradczo - strategicznej WiseAdvice, strateżką biznesu, mediatorką i wykładowczynią na Uniwersytecie Jagiellońskim, Uniwersytecie SWPS i WSEI. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych ze strategicznym rozwojem biznesu, Customer Experience (CX) oraz wsparciem operacyjnym pracy zespołów kreatywnych i produktowych – obecnie jako Design Operations Managerka w Brainly. Doświadczenie zyskała pracując zarówno po stronie klientów międzynarodowych agencji kreatywnych, jak i podmiotów publicznych.

Tematem jej wystąpienia będzie „Ścieżka klienta jako kluczowe narzędzie pracy z CX”. Anna Wojcieszczak opowie jak duże znaczenie w rozwoju biznesu ma zrozumienie ścieżki klienta i efektywne wykorzystanie tej wiedzy w procesie sprzedażowym i produktowym, a także jak praca nad doświadczeniami może pozwolić podbić serca klientów i wyróżnić się, nawet wtedy, gdy oferowana przez nas usługa czy produkt działają na skrajnie konkurencyjnym rynku.   

Anna Ledwoń-Blacha

Anna Ledwoń-Blacha, która pełnić będzie rolę moderatora spotkania, to co-founder & Creative Director w agencji More Bananas, co-founder i główna organizatorka CRASH Mondays, product marketing manager w startupie alloweat, opiekunka kierunku Brand Manager w Instytucie Marki Online i Komunikacji. Trenerka - głównie w zakresie mediów społecznościowych, digital marketingu, strategii i customer experience. Z marketingiem związana jest od 11 lat, od 6 lat szkoli i prowadzi warsztaty. Na sali szkoleniowej - fizycznej jak i wirtualnej spędziła już ponad 2000 godzin. Współautorka kilku kursów e-learningowych.

Posiada międzynarodowy certyfikat DIMAQ PROFESSIONAL potwierdzający wiedzę i doświadczenie z zakresu digital marketingu. Zwyciężczyni jednej z edycji sprawny.marketing oraz ambasadorka Małopolskiego Festiwalu Innowacji. Wykładowca studiów podyplomowych na Akademii Górniczo - Hutniczej, Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku czy Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu. Pracowała z takimi klientami, jak: Pandora, Akamai, Venezia, Capgemini, PKL, DKMS, InPost, Pracuj.pl, eurobank, Zooksy, Hines, Nordea, mBank czy Lufthansa Global Services.

Rejestracja na wydarzenie:

Aby wziąć udział w spotkaniu niezbędna jest wcześniejsza rejestracja (link do strony z formularzem rejestracyjnym). Rejestracji można dokonywać do wyczerpania dostępnych miejsc.

W przypadku osób ze szczególnymi potrzebami, prosimy o kontakt. Umożliwi to przygotowanie odpowiedniej pomocy oraz sprawną obsługę spotkania. Można to zrobić telefonicznie dzwoniąc pod nr 12 63 03 370 lub mailowo pisząc na .

Agenda spotkania
Customer Experience – jak dbać o doświadczenia klienta
Kraków, ul. Przemysłowa 12, hub:raum

17:30 - 18:00 Rejestracja i networking przy kawie
18:00 – 18:10 Otwarcie spotkania (Józef Gawron, Wicemarszałek Województwa Małopolskiego)
18:10 – 18:45 Czego o badaniach Customer Experience nie mówią nam w szkole? (dr Seweryn Rudnicki)
18:45 – 19:15 Customer Experience Management jako sposób na budowanie przewagi konkurencyjnej marki (Marta Bryła-Gozdyra)
19:15 – 19:50 Ścieżka klienta jako kluczowe narzędzie pracy z CX (Anna Wojcieszczak)
19:50 – 20:00 Mikrofon dla każdego
20:00 – 21:30 Poczęstunek, networking

***
Spotkanie „Customer Experience – jak dbać o doświadczenia klienta” jest organizowane w ramach projektu „Startupowa Małopolska – wsparcie przedsiębiorczości w regionie”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.

Galeria zdjęć

Autor: Biuro Prasowe UMWM / Zespół ds. współpracy gospodarczej / ACH