Przejdź do informacji o dostępności Przejdź do strony głównej Przeskocz do menu Przeskocz za menu Przeskocz do głównej treści Przejdź do mapy strony

Rejestracja na konferencję dla Pełnomocników Gminnych ds. Uzależnień

Data i miejsce konferencji:  20-21 listopada 2023 r. w Hotel SWING, Kraków, ul. Dobrego Pasterza 124

Konferencja stanowi okazję do poszerzenia oraz uaktualnienia wiedzy osób realizujących zadania związane z problematyką uzależnień.  W programie m.in. prezentacja wyników badania zachowań ryzykownych związanych z używaniem substancji psychoaktywnych wśród młodych dorosłych, wykład dotyczący profilaktyki zachowań ryzykownych jako czynnika chroniącego, omówienie narzędzi do diagnozy i ewaluacji działań profilaktycznych, prelekcja - jak motywować osoby uzależnione do podjęcia terapii.

Udział w szkoleniu jest bezpłatny. Liczba miejsc noclegowych ograniczona. 

WAŻNE: Po dokonaniu rejestracji, na wskazany w formularzu adres e-mail, zostanie wysłana wiadomość z linkiem do potwierdzenia udziału w wydarzeniu. Link będzie aktywny tylko przez godzinę. W przypadku niepotwierdzenia dokonanej rejestracji (niekliknięcia w link), wymagana będzie ponowna rejestracja. W sytuacji nie otrzymania e-mail z linkiem do potwierdzenia rejestracji, bardzo prosimy o kontakt telefoniczny (012 63 03 575) lub mailowy ().

Zgłoszenie do udziału w konferencji dla Pełnomocników Gminnych ds. Uzależnień

Formularz rejestracyjny

Przepraszamy, termin rejestracji minął.