Przejdź do informacji o dostępności Przejdź do strony głównej Przeskocz do menu Przeskocz za menu Przeskocz do głównej treści Przejdź do mapy strony

Małopolska. Poznajmy się

Grafika promująca kampanię

Kampania „Małopolska. Poznajmy się” była realizowana w latach 2020-2021. Małopolska to idealne miejsce do wypoczynku w duchu „slow”, możecie tu podróżować niespiesznie i uważnie, a dzięki nam ciekawie i nietypowo. Kampania skierowana była do wszystkich mieszkańców Polski oraz osób mieszkających w Małopolsce – do lokalnych. Lokalni nie tylko mogą lepiej poznać swoją okolicę, ale także polecić swoje ulubione miejsca i podzielić się nimi z innymi. Na stronie internetowej kampanii poznajmysie.malopolska.pl (strona była aktywna do 2022 r.) każdy mógł zgłosić swoje propozycje nieoczywistych atrakcji Małopolski.

Dodatkowo wybraliśmy Ambasadorów naszego regionu, którzy znają Małopolskę na wylot i wiedzą gdzie warto być, co zobaczyć i czego spróbować. Propozycje Ambasadorów były dostępne na stronie internetowej kampanii poznajmysie.malopolska.pl (strona była aktywna do 2022 r.). A co dokładnie można było tam znaleźć? Lokalni polecali, a Wy mieliście szansę na wspaniałe przeżycia i poznanie miejsc, które zna niewiele osób. Zadbaliśmy o to, żeby każdy znalazł coś dla siebie, dlatego każdy z Ambasadorów opowiada o swoim ulubionym sposobie na spędzanie czasu w Małopolsce. Maja i Bartosz (twórcy Radia Kulinarnego) zaproszą Was w miejsca gdzie możecie skosztować regionalnych przysmaków i zobaczyć jak one powstają. Ania Szafraniec (kolarka górska – mistrzyni) zaprosi na ulubione trasy rowerowe, o różnym stopniu trudności, nie tylko dla miłośników mocnych wrażeń, ale także dla rodzin z dziećmi. Jasiek Sabała (przewodnik - Tatry) poprowadzi Was nieznanymi szlakami i opowie o tym, co może przynieść spotkanie z naturą. Rodzina Mazurków (z bloga Rodzinnie dookoła świata) zaproponuje multum alternatyw na rodzinne wypady i wycieczki edukacyjne. Ania Dąbek (przewodniczka - Ojcowski Park Narodowy) pokaże piękne i urzekające miejsca, którymi będziecie chcieli się podzielić ze wszystkimi znajomymi w social mediach.

Zadbaliśmy o to, żeby było o nas głośno, więc mogliście nas także znaleźć w social mediach - na FB, Instagramie i Youtubie, na portalach i wortalach tematycznych, lokalnych i ogólnokrajowych oraz platformach straemingowych typu VOD i CDA. Zachęcaliśmy do odwiedzania Małopolski poprzez akcje mailingowe oraz prowadzenie bieżących działań typu PR. Dbaliśmyy też o to, by łatwo było nas znaleźć - wykorzystywaliśmy więc zaawansowane narzędzia google search i google ads. Dodatkowo kampania była realizowana na antenie ogólnopolskiej stacji radiowej – RMF FM (konkursy, spoty), antenie ogólnopolskiej stacji telewizyjnej w paśmie śniadaniowym oraz z wykorzystaniem akcji ambientowych (loty balonem na ogrzane powietrze).

  • Materiały filmowe przygotowane w ramach kampanii:
  • Współpraca z mediami (prasa i portale internetowe)
  • Inne działania realizowane w ramach kampanii:
  • Komunikaty prasowe:

Galeria zdjęć